تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر بولتن نیوز را تأیید کرد

انهدام باند قاچاق کالا و ارز در حوزه ترانزیت کالا

گروه اقتصادی: سرهنگ ستاد هادی رفیعی کیا، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس گمرک در خردادماه سال ۱۳۹۹ مشخص شد که وصول و یا خروج یک هزار و ۸۰۷ مورد از پروانه‌های ترانزیتی برای پلیس قابل‌مشاهده نیست و این امر بلافاصله به سازمان گمرک منعکس شد که سازمان مذکور وضعیت شیوع کرونا، انسداد مرزها، تغییر مقصد محموله‌ها و ... را علت موضوع پیش‌آمده عنوان کرد.

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: همین امر باعث شد پیگیری‌های اطلاعاتی و تخصصی پلیس دراین‌باره به جد در دستور کار قرار گیرد.

سرهنگ رفیعی کیا ادامه داد: بحمدالله با پیگیری‌های تخصصی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این پلیس، کارآگاهان در شهریورماه سال جاری یک باند سازمان‌یافته قاچاق کالا و ارز در حوزه ترانزیت کالای خارجی را که در گمرکات استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و بوشهر فعالیت می‌کردند را شناسایی کردند.

بولتن نیوز پیش‌ازاین به‌عنوان اولین رسانه‌ای که خبر قاچاق ترانزیتی محصولات آرایشی را در مطلبی با عنوان «قاچاق شیک لوازم‌آرایشی در سکوت کامل گمرک/ بار ترانزیتی که در باشماق اعلام وصول می‌شود، در تهران تخلیه شد» گزارش کرد، نوشت: یک محموله لوازم‌آرایشی در برندهای مختلف که به‌صورت ترانزیتی وارد کشور شده بود و باید ظرف موعد مقرر از کشور خارج شود، در تهران تخلیه می‌شود و بدون اینکه این لوازم‌آرایشی از کشور خارج شود، پروانه ترانزیتی صادره توسط یکی از گمرکات غرب کشور اعلام وصول می‌شود.

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر بولتن نیوز را تأیید کرد

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا در ادامه با اشاره به دستگیری ۸ نفر از اعضای اصلی این باند عنوان کرد: این باند با تبانی و پرداخت مبالغ کلان موفق به وارد کردن حجم بالایی کالا به کشور شده بود که در این راستا ۶ محموله و دو انبار لوازم خانگی و ... از این باند شناسایی و کشف شد.

سرهنگ رفیعی کیا ادامه داد: تاکنون ۲۳ محموله ترانزیتی توسط این باند ثبت صوری شده که با همکاری گمرک شناسایی شدند، همچنین برابر اظهار کارشناسان در تخمین اولیه ارزش کالاهای مکشوفه بالغ بر دو هزار میلیارد ریال بوده و اعضای دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا خاطر نشان کرد: از آنجایی که جرایم اقتصادی و قاچاق کالای سازمان‌یافته از سوی مفسدان دانه درشت اقتصادی به صورت شبکه ای صورت می گیرد شناسایی و انهدام این شبکه ها از اولویت پلیس امنیت اقتصادی است تا هزینه های ارتکاب جرایم اقتصادی را افزایش دهد و در نهایت به منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" در کمک به تحقق شعار سال "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" جامه عمل بپوشاند.

سرهنگ رفیعی کیا ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مراجع قضائی و قضات استان‌های تهران و کردستان در شناسایی و دستگیری به موقع اعضای این باند گفت: امیدواریم با انتصاب برادر ارزشی و ولایتمدار؛ دکتر "علیرضا مقدسی" به‌عنوان رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران همکاری و هم افزایی مابین گمرک و پلیس بیش از گذشته انجام و با تسریع و تسهیل امور شاهد شفافیت بیشتر در حوزه تجارت و گسترش فعالیت های سالم اقتصادی باشیم.

انتهای پیام/#




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر بولتن نیوز را تأیید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..