تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز فعالیت ادارات و بانک‌های الیگودرز با یک ساعت تاخیر

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا ، "ماشاالله نعمتی" به خبرنگاران اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و مشکلاتی که برای تردد شهروندان وجود دارد و همچنین لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی فعالیت کارمندان ادارات، نهادها، سازمانها و بانک های الیگودرز در روز ۲۶ دیماه با یک ساعت تاخیر و از ساعت هشت و ۳۰دقیقه صبح شروع خواهد شد.

وی با قدردانی از تلاش اعضای ستاد مدیریت بحران بویژه عوامل راهداری و شهرداری در پاکسازی معابر گفت: با توجه به بارش برف سنگین و مشکلاتی نظیر کمبود تجهیزات و امکانات برخی محورها و معابر فرعی تاکنون‌ پاکسازی نشده اند که امیدواریم بزودی این مشکل رفع شود.

به گفته وی ارتفاع برف در برخی نقاط شهری به ۳۰ سانتی متر و در مناطق کوهستانی به ۷۰ سانتی متر رسیده است.

بارندگی ها از روز جمعه در لرستان آغاز شده و تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز فعالیت ادارات و بانک‌های الیگودرز با یک ساعت تاخیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..