تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله راکتی به پایگاه نظامی آمریکا در سوریه

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، خبرگزاری آناتولی بامداد یکشنبه به نقل از منابع محلی گزارش داد: چند فروند راکت نزدیک میدان نفتی العمر که نظامیان آمریکایی از آن به عنوان پایگاه استفاده می‌کنند، اصابت کرد و باعث آتش سوزی شد.

این منابع افزودند که نیرو‌های آمریکایی مستقر در این میدان، آتش سوزی را مهار کردند و در واکنش به این حمله محل شلیک راکت‌ها را هدف قرار دادند.

تا این لحظه گزارشی درباره تلفات احتمالی این حمله مخابره نشده است.

در پی این حمله، هواپیما‌های بدون سرنشین آمریکایی بر فراز میدان نفتی به پرواز در آمدند.

با شکست گروه تروریستی «داعش» به عنوان بازوی نظامی آمریکا در سوریه در آذرماه ۱۳۹۶، نیرو‌های آمریکایی مستقیما جایگزین این گروهک شدند و دقیقا از همان زمان نیز به جای داعش شروع به استخراج و سرقت نفت سوریه و ادامه کشتار مردم این کشور کردند.

طی سال‌های اخیر آمریکا در منطقه غرب آسیا به ویژه در سوریه بلای جان مردم و سارق منابع نفتی آن‌ها شده است، اقدامی که پیش از این گروه تروریستی داعش انجام می‌داد.

مناطق تحت اشغال نیرو‌های آمریکایی و شبه نظامیان «قسد» تحت حمایت آن‌ها در الحسکه و دیگر مناطق شمال شرق سوریه، همواره شاهد اعتراضات شهروندان سوری به حضور غیر قانونی و اقدامات تروریستی اشغالگران و شبه نظامیان علیه ساکنان این مناطق است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله راکتی به پایگاه نظامی آمریکا در سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..