تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حزب کارگر انگلیس خواهان استعفای بوریس جانسون شد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا به نقل از تار نمای شبکه یورونیوز انگلیسی، این درخواست امروز" کی یر استارمر" از بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس برای استعفا در حالی مطرح شده است که رسوایی‌های اخیر دولت لندن از جمله گرفتن مهمانی‌های دولتی طی دوران قرنطینه کرونا انتقاد‌ها را از دولت این کشور به شدت افزایش داده است.

رهبر حزب کارگر انگلیس طی سخنانی در کنفرانس "فابین سوسایتی" خاطر نشان کرد که اقدامات نخست وزیر انگلیس، اعتماد مردم به دولت را تضعیف کرده است.

استارمر افزود: فکر می‌کنم توان هدایت کشور توسط بوریس جانسون تضعیف شده است.

این در حالی است که بوریس جانسون اخیرا و همزمان با افزایش اعتراض‌ها به او در پی شرکت در میهمانی در اوج قرنطینه و محدودیت‌های کرونایی و کاهش حمایت حزب محافظه کار، مجبور به عذرخواهی شد.

در این میان سیاستمداران حزب محافظه کار همراه با کاهش حمایت از جانسون، خواستار کناره گیری او در صورت نادیده گرفتن مقررات قرنطینه و محدودیت‌های بهداشتی شده اند.

بر اساس یک نظرسنجی تازه؛ ۶۶ درصد از رای دهندگان انگلیسی گفته اند که خواستار کناره گیری جانسون در پی حضور او در اوج نخستین مرحله قرنطینه سراسری در ماه مه ۲۰۲۰ در میهمانی دفتر نخست وزیر شده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حزب کارگر انگلیس خواهان استعفای بوریس جانسون شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..