تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گواردیولا: باخت ما به خاطر بازیکنان و سیستم نبود

کد خبر: ۴۳۹۱۰۷

۲۲۸  بازدید

وبسایت نود: پپ گواردیولا پس از شکست ۴-۲ تیمش مقابل لستر سیتی در هفته پانزدهم لیگ برتر ضمن تمجید از تیم کلودیو رانیری عنوان کرد سیستم تیم و بازیکنان دلیل اصلی این شکست نبودند.

گواردیولا پس از بازی به شبکه BT Sport گفت:

مشخصا بازی که ما می خواستیم نبود. برگشت به بازی زمانی که تا دقیقه ۴ بازی دو گل دریافت کردید آسان نیست. تیم های این لیگ روی استفاده از ضد حملات و توپ های دوم خیلی قوی هستند. لستر خیلی خوب دفاع کرد. زمانی که توپ را می گرفتند، با جابجایی هایشان خط دفاع ما را سردرگم می کردند. خوب بازی کردند. هر زمان که وارد زمین ما شدند موفق شدند برای ما مشکل درست کنند.

گواردیولا: باخت ما به خاطر بازیکنان و سیستم تیم نبود

ما تا دقیقه آخر تلاش کردیم. بارها نزدیک محوطه لستر شدیم و موقعیت های خوبی داشتیم. بد بازی نمی کنیم اما در داخل محوطه خودی و حریف مشکل داریم. مشکل سیستم تیم نیست. ما با این بازیکنان در ابتدای فصل خوب دفاع کردیم. در هر بازی کارهای خوبی انجام می دهیم اما در این سطح جبران دو یا سه گل آسان نیست.

حالا باید بایستیم و شرایط را آنالیز کنیم. همه مربی ها به زمان نیاز دارند. باید بازیکنان را از نظر ذهنی تشویق کنیم که قدم رو به جلویی بردارند و خودشان را نشان دهند. فوتبال در مورد چیزهای خوب، بد و اشتباهات است. من هیچ وقت از بازیکنانم شکایت نمی کنم. من باید به خودم هم نگاه کنم و ان ها باید هم چنین کاری انجام دهند. در چند بازی اخیر امتیازاتی را از دست دادیم. باید هر چه سریعتر شرایط را تغییر دهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گواردیولا: باخت ما به خاطر بازیکنان و سیستم نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..