تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام خاص دراگان اسکوچیچ برای تیم ملی زنان

پیام خاص دراگان اسکوچیچ برای تیم ملی زنان

اسکوچیچ در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان به جام ملت‌های آسیا، عنوان کرد: اگر فکر می‌کنید من کمتر از اسطوره‌های فوتبال ایران احساساتی هستم و می شوم، اشتباه می کنید. بابت کارهایی که تا به الان کرده‌اید، تشکر می کنم چون برای اولین بار به این مسابقات می‌روید.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خطاب به بازیکنان، گفت: زمین تمرین شما نزدیک ما بود و انگیزه شما را در زمان تمرین می‌دیدم، گاهی حسودی ام می شد چون انگیزه شما بی نظیر بود. از کاری که کردید تشکر می کنم و امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنید.

وی در خصوص عملکرد ایراندوست، خاطرنشان کرد: ارادت خاصی به ایراندوست دارم چون می‌دانم سرمربیگری چیست و چه مسئولیتی دارد. مسئولیتی که او دارد روی دوش منم هست‌. امیدوارم الگویی که به دختران داده‌اید را ببینم و باعث شود دختران زیادی جذب فوتبال شوند. به تیم ملی بانوان ایران افتخار می‌کنم و منتظر خبرهای خوب از سمت شما هستم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام خاص دراگان اسکوچیچ برای تیم ملی زنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..