تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل دیدار محرمانه سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس چه بود؟

یحیی گل‌محمدی با مدیرعامل جدید پرسپولیس دیدار کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عصر امروز را برای برگزاری نشست با یحیی گل محمدی بیرون از ساختمان باشگاه انتخاب کرد تا آن‌ها دور از چشم اهالی رسانه با یکدیگر گفتگو کنند.

در این جلسه یحیی گل محمدی توضیحات کاملی درباره وضعیت پرسپولیس و شرایط بازیکنان تیم داد. او افق‌های خود برای نقل و انتقالات زمستانی و درخواست‌هایش از مدیریت باشگاه را اعلام کرد.

در این جلسه درباره خروج بازیکنانی نظیر بوژیدار رادوشوویچ و مصدومیت طولانی مدت عیسی آل کثیر نیز صحبت شد که قرار است تصمیم نهایی درباره این بازیکنان و انتخاب جانشین احتمالی برای آن‌ها تا پایان هفته گرفته شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل دیدار محرمانه سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..