تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات بهینه سازی شبکه تلفن ثابت در خرمشهر

رئیس اداره مخابرات خرمشهر از ایجاد اختلال در خطوط تلفن ثابت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان؛ غزالی افزود:در پی بارندگی اخیر و بر اثر بوجود آمدن صاعقه، تجهیزات مخابراتی و مفصل کابل مرکزی زیر زمینی دچار صدمه شده و باعث اختلال در شبکه تلفن ثابت برخی مشترکان در بازار صفای خرمشهر شد.

او ادامه داد:پس از اطلاع، با دستور فوری مدیر مخابرات منطقه خوزستان، موضوع در دستور کار کارشناسان فنی و نیروهای عملیاتی مخابرات قرار گرفت.

رئیس اداره مخابرات خرمشهر  تصریح کرد:با تلاش نیروهای عملیاتی مخابرات در شهرستان خرمشهر و آبادان و با شروع عملیات بهینه سازی به منظور رفع اختلال پیش آمده،  شبکه تلفن ثابت برخی مشترکان در مناطقی از بازار صفا، خیابان های فخر رازی و ۴۰ متری و مناطق اطراف دچار اختلال می شود.

این مقام مسئول اضافه کرد:با تلاش بی وقفه و شبانه روزی تیم های عملیاتی مخابرات منطقه خوزستان  بخش عمده ای از خطوط  تلفن های ثابت مشترکان در روز شنبه ۲۵ دی ماه بهینه سازی و وارد مدار شد.

عملیات بهینه سازی شبکه تلفن ثابت در برخی مناطق خرمشهر در محدوده مرکز امام خمینی (ره ) ظرف ۴۸  ساعت آینده به اتمام میرسد و اختلال ناشی از اصلاح و بهینه سازی شبکه تلفن ثابت مشترکان نیز رفع و تلفن های مشترکان نرمال می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات بهینه سازی شبکه تلفن ثابت در خرمشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..