تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استون مارتین تمام ۱۵۰ دستگاه ابرخودروی AM-RB 001 را پیش فروش کرد

اگر می‌خواهید سوار بر ابرخودرویی شوید که کار مشترک کمپانی استون مارتین و گروه ردبول باشد، متأسفانه کمی دیر شده است؛ هر ۱۵۰ دستگاه AM-RB 001 پیش‌فروش شدند.

تا به‌ حال ۴۵۰ مشتری مشتاق، علاقه‌ی خود را به خرید ابرخودروی AM-RB 001 ابراز کرده‌اند. پروژه‌ی موسوم به AM-RB 001، اوایل امسال برای اولین بار در آغاز مسابقات قهرمانی فرمول یک در استرالیا به‌عنوان بخشی از همکاری خلاقانه‌ی مشترک بین دو کمپانی بریتانیایی استون مارتین و ردبول اعلام شد. در ماه‌های بعد از اعلام اولیه، اطلاعاتی از این پروژه در فواصل زمانی بلندمدت به اطلاع همگان رسید.

حال که سال میلادی رو به پایان است، استون مارتین و ردبول همکاری خود را در سال آینده ادامه خواهند داد. این تفاهم‌نامه با میانجی‌گری اندی پالمر مدیرعامل استون مارتین عقد شد؛ کسی که در زمان ریاست کمپانی اینفینیتی، کاری مشابه انجام داد تا لوگوی این خودروساز بریتانیایی روی خودروهای تیم پیروز فرمول یک در مسابقات سال بعد از آن همکاری دیده شود. اما همکاری استون مارتین و ردبول قدری هیجان‌انگیزتر است و منجر به ساخت ابرخودرویی می‌شود که آن را در جاده‌ها خواهیم دید.

تمام اطلاعاتی که تا به‌ حال منتشر شده در ادامه آمده است. پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ابرخودروی مذکور ۱۲ سیلندر و حجم آن چیزی بین ۶ لیتر (مانند بیش‌تر خودروهای جاده‌ای استون مارتین) و ۷ لیتر (مانند نسخه‌ی مسابقه‌ای وولکان) به‌صورت دیفرانسیل عقب خواهد بود. همچنین با کمک یک بسته‌ی هیبریدی به سبک KERS، خروجی خودرو تا ۱۰۰۰ اسب بخار افزایش یافته است. ابرخودروی AM-RB 001 که وزنش تنها ۱۰۰۰ کیلوگرم است؛ باید بیش از یک ابرخودروی معمولی تلاش کند تا رکوردهای افسانه‌ای ثبت‌شده توسط مک‌لارن F1 را بشکند.

انتظار می‌رود خودروی مذکور با وجود سطوح ایجادکننده‌ی نیروی رو به پایین (مانند خودروهای فرمول یک) و ایجاد ۱۷.۷۹۳ نیوتن نیروی رو به پایین، حداکثر سرعت ۴۰۰ کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صد زیر سه ثانیه داشته باشد. یک سیستم تعلیق فعال در خودرو استفاده شده است که وظیفه‌ی اداره‌ی تمام توان خروجی بیان‌شده را بر عهده دارد. طراحی بدنه‌ی آئرودینامیکی بهینه توسط طراح ارشد استون مارتین، مارک رایشمن انجام شده است و مهندس ارشد افسانه‌ای ردبول، آدریان نیووی درب‌های برقی بازشونده‌ی خودرو را شبیه بال پرندگان طراحی کرده است.

البته همه‌ی فناوری‌ها و توانایی‌های مذکور هزینه دارند و به نظر می‌رسد قیمت فروش ابرخودروی AM-RB 001 چیزی در حدود ۳ میلیون دلار باشد. تنها ۱۵۰ مدل با اجازه‌ی قانونی تردد در خیابان ساخته خواهد شد و موعد تحویل آن‌ها اوایل سال ۲۰۱۹ تعیین شده است؛ در حالی‌که در شروع پروژه، سال ۲۰۱۸ به‌عنوان زمان پایان ساخت برنامه‌ریزی شده بود. ضمناً ۲۵ دستگاه نمونه‌ی مسابقه‌ای محدود از این ابرخودرو، با الگوبرداری از خودروهای مسابقه‌ای P1 GTR و FXX K که به ترتیب مدل‌های مسابقه‌ای خودروهای مک‌لارن P1 و فراری لافراری هستند، ساخته خواهد شد که مطمئناً از لحاظ مشخصات فنی، فراتر از مدل معمولی AM-RB 001 خواهند بود.

استون مارتین-ردبول AM-RB 001 استون مارتین-ردبول AM-RB 001 استون مارتین-ردبول AM-RB 001 استون مارتین-ردبول AM-RB 001 استون مارتین-ردبول AM-RB 001 استون مارتین-ردبول AM-RB 001 استون مارتین-ردبول AM-RB 001 استون مارتین-ردبول AM-RB 001 استون مارتین-ردبول AM-RB 001 استون مارتین-ردبول AM-RB 001



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استون مارتین تمام ۱۵۰ دستگاه ابرخودروی AM-RB 001 را پیش فروش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..