تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنگوی فدراسیون: حرفی نزدیم که اسکوچیچ قهر کند

وی در مورد اینکه مکالمه‌ای هم بین هاشمیان و مجری برنامه انجام شد، عنوان کرد: هیچ مکالمه‌ای انجام نشد. اتفاقا مجری برنامه لینک یکی از خبرگزاری ها را فرستاد که این اتفاق افتاده در حالیکه تا آنجا که من خبر دارم، با اسکوچیچ صحبت کردم و موقع رفتنش با او خداحافظی کردم چنین مساله ای نبود. او وقت دندان پزشکی داشت و باید می رفت.

شریفی در خصوص اینکه هاشمیان ناراحت بود، گفت: من با او صحبت نکردم اما حتما با او تماس می گیرم. موضوعی نبوده که بخواهد دلخوری به وجود بیاید. قرار بود دوستان 3نفر 3نفر روی سن بروند و دیدیم که این رویه هم تا انتها حفظ شد.

وی در مورد اینکه ظاهرا کلیدواژه آسیاب به نوبت باعث ناراحتی شده، عنوان کرد: فکر نمی کنم اسکوچیچ به ضرب المثل فارسی مسلط باشد اما حرف بدی هم زده نشد.

شریفی در خصوص اینکه آیا بازیکنان تیم ملی بانوان پیش از این مراسم ممنوع المصاحبه هستند، گفت: این مساله‌ای است که مسئولان تیم تشخیص می‌دهند. به یک جمع بندی می‌رسند و کار را اجرایی می کنند.

وی در خصوص کمبود بازی های تدارکاتی برای تیم ملی بانوان عنوان کرد: بحث مشکل مالی نیست. حداقل فکر می کنم با سی و اندی تیم مذاکره شد اما این درخواست مورد پذیرش قرار نمی گرفت. بحث شرایط کرونایی بود. بحث شرایط تیم‌هایی بود که برنامه ریزی‌هایشان را کرده بودند. بحث این بود که تیم کشورمان برای اولین بار جام ملت ها را تجربه می کند و تیم هایی که سطح بالاتری دارند ترجحیشان نبود با ما بازی کنند. قرار بود دو بازی دوستانه با شارلروای بلژیک داشته باشیم که من نمی دانم چرا این اردو کنسل شد.

شریفی در مورد اینکه آیا 7بهمن بانوان می توانند به ورزشگاه بیایند، اظهار داشت: همانطور که اشاره کردم همه مردم ایران حضور خواهند داشت. در مورد این تصمیم فقط ما تصمیم گیر نیستیم. ان شاالله تمام تلاشمان را می کنیم و فدراسیون فوتبال آمادگی دارد. پروتکل های فیفا و AFC را باید برای ورود تماشاگران رعایت کنیم. سامانه فروش بلیت هم  شرایط اش به گونه ای است که بلیت فروشی را هر زمان اعلام شد انجام بدهد. اگر بنا به بلیت فروشی باشد الزاماتی وجود دارد. راستی آزمایی کدملی با کمک سازمان ثبت احوال و راستی آزمایی کارت واکسن با کمک وزارت بهداشت. امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که حضور تماشاگران را تجربه کنیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد حضور اینفانتینو عنوان کرد: او طبق صحبتی که با عزیزی خادم داشته قرار است به ایران سفر کند. تا آنجا که شنیدم برخی کشورهای آسیایی با توجه به شیوع امیکرون شرایط خوبی ندارند. اینفانتیونو و تیمش در حال بررسی شرایط حضور در ایران است. ذهنیتم این است که اگر شرایط کووید و او.میکرون خطرناک و اذیت کننده نباشد او به ایران سفر می کند.

شریفی در مورد اینکه با توجه حواشی به وجود آمده برای تیم ملی هندبال بانوان در اسپانیا، آیا از ملی پوشان فوتبال نیز ضمانت مالی گرفته شده، گفت: خواهشم این است که شان تیم ملی را اینطور زیر سوال نبرید. این دختران تمام تلاش‌شان را به کار گرفتند. این تیم دو سال و نیم تعطیل بود. تیم های ملی را هیچکس نمی تواند به نام خودش سند بزند. این تیم ها برای همه مردم ایران هستند.

وی افزود: نباید بگوییم حساب فدراسیون از فلان تیم یا فلان فدراسیون جداست. این تیم یک دل و یک زبان و یکصدا می خواهد برود بهترین نتیجه ها را کسب کند. کادرفنی برای سهمیه جام جهانی هدفگذاری کرده، فدراسیون فوتبال دنبال نتیجه نیست و همینکه بانوان ما برای اولین بار توانستند در جام ملت های آسیا حاضر باشند کفایت می کند. این برای همه ما عزت است. از نتایج و صعودی که برای اولین بار اتفاق افتاده و نتایج خوبی که ان شاالله در جام ملت ها کسب می‌شود لذت ببریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنگوی فدراسیون: حرفی نزدیم که اسکوچیچ قهر کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..