تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعرفه برق برای مشترکان رعایت‌کننده الگوی مصرف افزایش نمی‌یابد

زنجان-معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت:  آیین‌نامه نحوه محاسبه تعرفه برق از بهمن ‌ ۱۴۰۰ اجرا می شود. 

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالله نثار با اعلام این‌که قیمت تعرفه برق تغییری نخواهد داشت و فقط نحوه محاسبه پلکانی مصرف مشترکان تغییر کرده است گفت: با اجرای این آیین‌نامه هزینه برق مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت کنند هیچ‌تغییری نخواهد داشت و فقط در صورت استفاده بیش از الگوی مصرف به صورت پلکانی میزان بهای برق آن‌ها تغییر و افزایش خواهد یافت.
وی  افزود: در فصول غیرگرم سال الگوی مصرف مشترکان بدون تغییر ۲۰۰ کیلووات خواهد بود و با توجه به اینکه ۷۲درصد از مشترکان استان زنجان پایین‌تر از الگوی مصرف استفاده دارند میزان هزینه این مشترکان تغییری نخواهد داشت ولی در صورت عدم رعایت الگوی مصرف تعرفه‌ی برق این مشترکان تا ۲ برابر و یا بالاتر افزایش می یابد.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، قیمت ارائه انرژی را در ایران بسیار پایین‌تر از میانگین جهانی دانست و اضافه کرد: قیمت انرژی و به خصوص برق در ایران بسیار نازل است و همین نرخ اندک موجب می‌شود برخی از مشترکان الگوی مصرف را رعایت نکنند و با توجه به اینکه بیش از ۹۰درصد از برق مصرفی کشور با منابع طبیعی تولید می‌شود، عدم استفاده صحیح از برق، علاوه بر اتلاف منابع کشور بر آلودگی زیست محیطی نیز موثر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعرفه برق برای مشترکان رعایت‌کننده الگوی مصرف افزایش نمی‌یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..