تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامبک شاگردان جرارد مقابل منچستر

به گزارش رکنا ورزشی، هفته بیست‌ودوم لیگ برتر انگلیس از ساعت 21 امشب (شنبه - به وقت ایران)، با دیدار تیم‌های استون ویلا و منچستریونایتد در ویلا پارک پیگیری شد که این مسابقه به تساوی 2-2 انجامید.

برونو فرناندس در دقایق 6 و 67 گل‌های شیاطین سرخ را به ثمر رساندند. در ادامه شاگردان استیون جرارد در دقیقه 77 توسط جاکوب رمزی به گل رسیدند. همچنین فیلیپ کوتینیو هافبک برزیلی جدید استون ویلا که از دقیقه 68 و برای اولین بار با پیراهن این تیم به میدان رفت، در دقیقه 82 دروازه من‌یونایتد را گشود تا شاگردان رانگنیک در ادامه نتایج پُر فراز و نشیب خود، از کسب پیروزی بازبمانند.

استون ویلا که پنج روز پیش در جام حذفی انگلیس مغلوب شیاطین سرخ شده بود و با سه شکست متوالی به دیدار امشب رسید، با 23 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول لیگ جزیره قرار گرفت. منچستریونایتد هم با 32 امتیاز در رده هفتم جدول رقابت‌ها باقی ماند.

 

بنر دوره ارز دیجیتال - I3



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامبک شاگردان جرارد مقابل منچستر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..