تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام استاندار قم به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا

۲۱:۲۱ - ۲۵ دی ۱۴۰۰

۸۰۳۱۲۸۶

۲۱:۲۱ - ۲۵ دی ۱۴۰۰

۸۰۳۱۲۸۶

دانلود PDF

دانلود PDF

باشگاه خبرنگاران جوان قم -در پیام سید محمدتقی شاهچراغی،استاندار قم به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا آمده است:سالروز رحلت حضرت ام‌البنین (س) به عنوان روز تکریم مادران و همسران صبور شهدا نام‌گذاری شده است، همسر باوفای مولای متقیان (ع)، مادر چهار شهید گرانقدر دشت نینوا و بزرگ بانویی که در پرتو بصیرت و ایمان قوی، رشادت بی‌نظیر، عشق و محبت عمیق به ولایت و امامت و تربیت فرزندانی شجاع، دلیر و فدایی اباعبدالله الحسین (ع)، نام او در زمره فداکارترین زنان تاریخ اسلام می‌درخشد.

 این نام‌گذاری فرصت ارزنده‌ای برای تکریم و قدرشناسی از مقام شامخ مادران و همسرانی است که با تاسی به آن بانوی ایثارگر و در لبیک به ندای حضرت امام خمینی (ره)، فرزندان برومند و همسران رشید خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی، پیشکش نمودند و با ایثار، صبر و استقامت خود، برای ایران، اسلام و قرآن عزت، سربلندی و افتخاری باشکوه و ماندگار آفریدند.

 اینجانب ضمن تسلیت وفات این بانوی بزرگ و ارج نهادن به صبر، خلوص و از خودگذشتگی مادران گرامی و همسران مکرمه شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم به ویژه ۶ هزار و ۹۰ شهید والامقام استان قم، از درگاه ایزد منان سلامتی، عزت و توفیق روزافزون خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مسئلت دارم.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام استاندار قم به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..