تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم به رعایت اصول و شیوه‌نامه‌های بهداشتی بیش از پیش توجه کنند

بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم، استاندار کرمانشاه امروز در حاشیه جلسه ستاد مدیریت کرونا با مطرح کردن موضوع بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی، اظهار کرد: در استان این شرایط را فراهم خواهیم کرد، زیرا آموزش حضوری سبب ارتقای کیفیت آموزش می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید تمهیدات لازم برای جلوگیری افت تحصیلی دانش‌آموزان را پیش‌بینی کند، افزود: خوشبختانه دانش‌آموزان و دانشجویان استان دارای استعداد‌های فراوانی هستند و بر این اساس باید موضوع حمایت از این ظرفیت‌های بی‌نظیر در سیستم آموزش فراهم شود.

امیری‌مقدم تصریح کرد: مردم استان با رعایت پروتکل‌ها و اصول بهداشتی به کنترل بیماری کرونا تاکنون کمک کرده‌اند و امیدواریم با این همراهی و مشارکت مردم در روند واکسیناسیون شاهد بهبود شرایط باشیم.

استاندار کرمانشاه گفت: بخش قابل توجهی از مردم استان نوبت اول و دوم واکسن را تزریق کرده‌اند و استان در این زمینه شرایط مناسبی دارد و از مردم استان می‌خواهیم تا نسبت به تزریق دُز سوم اقدام کنند تا استان از لحاظ گسترش سلامت و کنترل بیماری کرونا وضعیت بهتری پیدا کند.

وی از مردم استان خواست نسبت به رعایت اصول و شیوه‌نامه‌های بهداشتی بیش از پیش توجه کنند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم به رعایت اصول و شیوه‌نامه‌های بهداشتی بیش از پیش توجه کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..