تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجیدی دیگر برای استقلال چه کار باید کند؟

بهمن طهماسبی: هرچقدر یامگا ارزشمند است ژستد به تیم کمک نمی‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان فرهاد مجیدی سه شنبه هفته جاری باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف تیم پیکان بروند.

بهمن طهماسبی که در سال‌های ۸۱ تا ۸۴ برای تیم پیکان توپ می‌زد و سابقه سه فصل حضور در تیم استقلال را هم در کارنامه دارد در گفتگو با خبر ورزشی، درباره شرایط استقلال در آستانه حضور دوباره در مسابقات جام حذفی همچنین مهاجمان فرانسوی این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.

استقلال این هفته در جام حذفی با تیم پیکان بازی دارد. شما با سابقه بازی در هر دو باشگاه این دیدار را چطور پیش بینی میکنید؟

به هر حال شرایط بازی‌های حذفی با مسابقات لیگ برتر خیلی متفاوت است. شما با یک بازی بد می‌توانید از گردونه رقابت‌ها حذف شوید و با دو سه پیروزی می‌توانید خودتان را به فینال رقابت‌ها برسانید. به همین خاطر فشار روی بازیکنان دو تیم به مراتب بیشتر از لیگ برتر است و تیمی برنده می‌شود که تمرکز بالاتری داشته باشد.

شرایط پیکان در حالی که به استقلال در لیگ برتر باخته را چطور میبینید؟

به نظرم پیکان در طول هفته‌های گذشته روز به روز به انسجام و هماهنگی بیشتری دست پیدا کرد و دیدیم که بعد از باخت به استقلال و پرسپولیس توانست سپاهان را شکست بدهد. این تیم در هفته‌های آخر دور رفت هم دو تیم بالای جدولی آلومینیوم اراک و مس رفسنجان را متوقف کرد. از این رو فکر می‌کنم یک حریف جدی برای استقلال محسوب می‌شود.

به نظر شما استقلال می‌تواند از این مرحله صعود کند؟

به اعتقاد من استقلال اگر دست به یک بازی ریسکی نزند و محتاطانه به میدان برود، موفق می‌شود، که البته در طول نیم فصل اول ثابت کرد در ارائه چنین سبک فوتبالی تخصص پیدا کرده است. به همین خاطر من فکر می‌کنم استقلال از این مرحله صعود می‌کند. ولی شاید باز هم مثل بازی قبلی صعودش سخت باشد.

استقلال شایسته صدرنشینی در پایان دور رفت بود؟

قطعاً! اما من نمی‌دانم چرا این قدر از فرهاد مجیدی انتقاد می‌کنند؟ زمانی که استقلال با سرمربیگری مجیدی زیبا فوتبال بازی می‌کرد از او ایراد می‌گرفتند که چرا تیمش نتیجه و جام نمی‌گیرد! حالا که توانسته در این فصل به این سختی، تیمش را صدر جدول قرار بدهد و امتیازات را جمع کند می‌گویند چرا زیبا بازی نمی‌کند؟ البته من خودم هم قبول دارم که استقلال فوتبال خوبی به نمایش نمی‌گذارد، ولی در عوض نتیجه می‌گیرد و مهم برای رسیدن به قهرمانی جمع آوری امتیازات است که فرهاد مجیدی به بهترین شکل آن در تیمش اجرا می‌کند. به نظرم هیچ کس حق ندارد به فرهادمجیدی انتقاد کند.

نیم فصل دوم را برای استقلال چطور می‌بینید؟

قطعاً با تقویت همین استقلال، فرهاد مجیدی می‌تواند تیمش را در شرایط بهتر به دور برگشت بیاورد و قهرمان هم بشود. به نظرم تیمش در نیم فصل اول عالی بود و باید صبر کرد و دید که استراتژی مجیدی در دور برگشت چیست.

ژستد در ۱۱ بازی تنها یک گل زده و دو پاس گل داد. به نظر شما این آمار برای چنین مهاجمی با این سابقه عجیب نیست؟

البته همه می‌دانیم که ژستد بازیکن با کیفیتی است. از چنین بازیکنی توقع می‌رود حداقل بیشتر از این به استقلال کمک کند. شما یامگا را ببینید با این که مهاجم تخصصی نیست، ولی بسیار با کیفیت فوتبال بازی می‌کند. پنالتی می‌گیرد، گل می‌زند و پنالتی میزند. چنین بازیکنی ارزش هایش را نشان داده است. ژستد باید در روز‌های حساس به کمک استقلال بیاید نه اینکه فقط جای یک بازیکن را در ترکیب پر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجیدی دیگر برای استقلال چه کار باید کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..