تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأکید وزارت آموزش و پرورش بر توسعه آموزش‌های حضوری با رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا

دفتر وزارتی آموزش و پرورش با ارسال بخشنامه‌ای به ادارات کل استان‌ها، بر توسعه آموزش‌های حضوری و ارائه آموزش و تدریس در محیط کلاس، تأکید کرد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، بر اساس مصوبات شورای معاونان و تأکیدات وزیر آموزش و پرورش و در چارچوب مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، دفتر وزارتی با ارسال بخشنامه‌ای به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، بر توسعه آموزش‌های حضوری در کلیه مدارس و واحد‌های آموزشی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بهره مندی از امکانات موجود مدرسه تأکید کرد.
بر اساس این بخشنامه؛ حضور مدیران، معاونان و سایر همکاران در مدرسه، طبق برنامه هفتگی الزامی است و آموزش و تدریس باید از محیط کلاس ارائه شود. شایان ذکر است؛ رعایت جدول زمان‌بندی آموزش حوزه‌های یادگیری بر اساس برنامه درسی مصوب در این بخشنامه مورد تأکید است.
تأکید استاندار تهران بر بازگشایی حداکثری مدارس دانشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها
در همین حال استاندار تهران از بازگشایی حداکثری مدارس استان تهران طبق مصوبه ستاد ملی کرونا خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، محسن منصوری در هشتاد و سومین جلسه ستاد استانی کرونا اظهار داشت: گزارشی از آموزش و پرورش ارائه شد مبنی بر اینکه در زمینه ارتقاء سطح سواد دانش‌آموزان باید تصمیمات جدی گرفت، چرا که تعطیلی مدارس منجر به افت تحصیلی شده و تاکید مصوبه ستاد ملی کرونا هم بازگشایی حداکثری مدارس می‌باشد.
محسن منصوری ادامه داد: در تهران به سبب ملاحظات و شرایط، ۹۰ درصد مدارس شرایط بازگشایی داشتند، اما متوسط بین دو روز دانش‌آموزان در مدارس حضور پیدا می‌کردند که مصوب شد با رعایت حفظ سلامت و پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی حداکثری مدارس را در استان تهران داشته باشیم.
منصوری تأکید کرد: در مورد دانشگاه‌ها هم به همین صورت است و جایی که امکان بازگشایی وجود نداشته باشد تاکید بر حضوری برگزار کردن امتحانات است.وی افزود: در مورد مسابقات ورزشی ملی نیز به سبب حساسیت مصوب شد که حضور تماشاگران به صورت حداقلی باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأکید وزارت آموزش و پرورش بر توسعه آموزش‌های حضوری با رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..