تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قزاقستان: ۲۲۵ تن در جریان وضعیت فوق‌العاده در کشور کشته شدند؛ این آمار می‌تواند تغییر کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: نماینده دادستان کل قزاقستان اعلام کرد، در طول وضعیت فوق‌العاده ۲۲۵ تن کشته شدند.

به گزارش رویترز، نماینده دادستانی کل قزاقستان اعلام کرد، در جریان وضعیت فوق‌العاده پزشکی قانونی ۲۲۵ جسد را تحویل گرفت که ۱۹ جسد متعلق به نیروهای ارتش و نیروهای پلیس بود.

او توضیح داد: اجساد به پزشکی قانونی‌ها در سراسر کشورها تحویل داده شده بود.

این مقام دادستانی به خبرنگاران گفت: این تعداد شامل غیرنظامیان و افزاد مسلحی می‌شود که به دست نیروهای امنیتی کشته شدند.

او اشاره کرد، در آینده این آمار می‌تواند تغییر کند.

قزاقستان از ابتدای ژانویه جاری شاهد موجی از اعتراضات با مطالبه‌گری‌های اقتصادی بود که به درگیری‌های شدید بین تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی در شهرهای مختلف از جمله شهر آلماتی منجر شد.

قزاقستان پس از آن خواستار کمک سازمان پیمان امنیت جمعی شد. با آرام شدن اوضاع وضعیت فوق‌العاده در این کشور به دستور رئیس‌جمهوری لغو شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قزاقستان: ۲۲۵ تن در جریان وضعیت فوق‌العاده در کشور کشته شدند؛ این آمار می‌تواند تغییر کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..