تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت‌های خُرد در خراسان‌جنوبی افزایش یافت

 رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سرهنگ کاظم صادقی، رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی، امروز ۲۵ دی ماه با هشدار در خصوص افزایش سرقت های خُرد در استان، گفت: سرقت اماکن عمومی از بیشترین سرقت ها در این مدت بوده است.

وی افزود: با تلاش های نیروهای انتظامی ۷۵درصد سرقت های خُرد و ۱۰۰ درصد سرقت های خشن در استان کشف شده است .

وی در خصوص حادثه اخیر دزدی خشن در بیرجند، گفت: هفته گذشته مأمور قلابی، با چکش به صاحبخانه که زنی مسن بوده است حمله و صورت وی را به شدت زخمی می کند و طلای این خانم مسن را به سرقت می برد.

صادقی با بیان اینکه مجرم قید وثیقه آزاد بوده، اما هم اکنون بازداشت است و پرونده در حال بررسی است ‌.ریس پلیس آگاهی استان گفت : افزایش سرقت های خرد، هشداری برای شهروندان در خصوص رعایت بیشتر نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت هاست که در بررسی کارشناسان پلیس سهم عمده ای از وقوع سرقت ها ناشی از بی احتیاطی مال باختگان در نگهداری از اموال شخصی بوده است.

وی از شهروندان خواست تا پس از حادثه به صحنه حادثه دست نزنند و سریعا با ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت‌های خُرد در خراسان‌جنوبی افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..