تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانداران خوزستان افزایش پوشش واکسیناسیون را پیگیری کنند

فرمانداران خوزستان افزایش پوشش واکسیناسیون را پیگیری کنند

به گزارش ایکنا از خوزستان، ولی‌الله حیاتی، فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز ۲۵ دی‌ماه در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: بخشی از نیازها و پشتیبانی‌ها از این طرح تامین شده و بخشی نیز در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان به صورت حضوری در حال برگزاری است، افزود: بازدید کارشناسان حوزه‌های مختلف از مدارس، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را تایید می‌کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: فرمانداران و روسای شبکه‌های بهداشت و درمان شهرهایی که در اجرای طرح شهید سلیمانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضعیف عمل کرده‌اند، به جلسه قرارگاه دعوت شدند و تقسیم کارها انجام شد تا در این زمینه اقدام کنند.

حیاتی  با بیان اینکه باید تاخیری‌ها در تزریق دوز دوم هر چه سریعتر برای دریافت واکسن اقدام کنند، افزود: فرمانداران نیز باید افزایش پوشش واکسیناسیون را به جد پیگیری کنند.

وی گفت: مصوبه‌ای در خصوص تعدیل عوارض اصناف به دلیل شرایط کرونا داشتیم که مقرر شده است جلسه‌ای با حضور اصناف، شهردار و فرماندار اهواز در این خصوص برگزار و این مصوبه عملیاتی شود.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانداران خوزستان افزایش پوشش واکسیناسیون را پیگیری کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..