تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور تیم‌های جهادی پزشکی؛ مسکنی برای درد بی‌توجهی به محله شهرقائم قم

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرقائم،  معین دادخواه، کارشناس اجتماعی دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرقائم، طی سخنانی با بیان اینکه یکی از مسائل مهم محله شهرقائم سرانه پایین خدمات درمانی و سلامت است، اظهار کرد: دفتر تسهیلگری برای جبران این سرانه پایین و نبود درمانگاه در محله شهرقائم، علی رغم سکونت بیش از ۳۰ هزار نفر در این محله، ناگزیر است از راهکارهای جایگزین برای افزایش خدمات درمانی استفاده کند.

وی ادامه داد: در این اردوی جهادی که با محوریت تیم جهادی سفیران سلامت و با همکاری خانه هلال مسجد قرآن و عترت(ع)، مرکز بهداشت محله و دفتر تسهیلگری در محله شهرقائم برگزار شد؛ براساس برنامه ریزی صورت گرفته، محوریت با غربالگری بوده است که البته بخش‌های دیگر نظیر آموزش مسائل بهداشتی، تزریقات، مامایی، مشاوره، دندانپزشک و داروخانه نیز در این مانور وجود داشت.

دادخواه بیان کرد: دفتر تسهیلگری طی مدت سه سال گذشته شرایط بیش از هفت اردوی جهادی پزشکی را در محله تسهیل کرده است و به بیش از ۳ هزار نفر خدمات درمانی تعلق گرفته است؛ در اردو روز گذشته 24 دی‌ماه نیز به بیش از ۲۰۰ نفر از ساکنین محله خدمات درمانی اختصاص یافته است که مرحله بعدی آن نیز در حال برنامه‌ریزی و آماده‌سازی است.

وی ادامه داد: حضور تیم‌های پزشکی جهادی در محله علی رغم آن‌که نقش مهمی در افزایش سلامت دارد، اما صرفا مسکنی بر دردهای بی‌توجهی به این محله است که باید اقدام زیر بنایی و اساسی در این حوزه صورت بگیرد.

دادخواه یادآور شد: دستگاه‌های متولی حوزه بهداشت و سلامت باید خدمات درمانی در این محله را افزایش دهند.

یادآور می‌شود، اردوی جهادی سفیران سلامت روز جمعه ۲۴ دیماه از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ عصر در مسجد قرآن و عترت(ع) محله شهرقائم برگزار شد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور تیم‌های جهادی پزشکی؛ مسکنی برای درد بی‌توجهی به محله شهرقائم قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..