تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست «اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» برگزار می‌شود

نشست استانی «اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» یکشنبه ۲۶ دی در مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم واقع در روبروی ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، نشست استانی «اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» با سخنرانی کمال حیدری، معاون بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی، عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه؛ سید حامد برکاتی مدیرکل دفتر سلامت جمعیت و خانواده و امیر حسین بانکی پور، رئیس کمیسیون ویژه جمعیت مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه ۲۶ دی ماه ساعت ۸ تا ۱۲ در مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم واقع در رو به روی ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، این مراسم به صورت آنلاین از طریق لینک Vc.muq.ac.ir/mbehdasht قابل مشاهده است.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست «اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..