تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژگی های ساعت های هواوی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امروزه ساعت  های هوشمند بخشی از زندگی روزمره مردم را دربرمی گیرند و ترکیب ساعت های هوشمند و گوشی های موبایل بسیاری از مشکلات روزمره مردم را ساده تر کرده است. این ساعت ها ویژگی های متعددی دارند. ساعت های هواوی دارای انواع تمرینات ورزشی، ردیابی وضعیت خواب، ردیابی استرس، ردیابی سلامت و ضربان قلب است. و بیشتر نیاز کاربر در آن دیده شده است. بر این اساس کاربر می تواند متناسب با نیازش انتخاب کند. با توجه به استقبال زیاد کاربران از ساعت های هوشمند، شرکت های تولید کننده مانند هواوی به ساخت ساعت های هوشمند اقدام کرده اند. در ادامه به ویژگی ساعت های هواوی می پردازیم تا بتوانید قبل از خرید انتخاب بهتری داشته باشید.

انواع مدل های ساعت هواوی نمونه های Huawei watch GT Huawei GT Runner Huawei watch 3 Huawei watch 3 pro Huawei watch GT2 pro Huawei watch fit mini Huawei watch fit new Huawei TalkBand B6 طراحی ساعت های هواوی

ساعت های هوشمند هواوی دارای طراحی های متنوع به شکل های دایره و مستطیل هستند. و هواوی در طراحی آن ها هر نوع سلیقه ای را در نظر گرفته است. برخی از انواع طراحی ها اسپورت تر از مدل های دیگر است و در محافل و فضاهای مختلف کاربر دارند بنابراین تنوع طرح انتخاب را برای کاربرد ساده تر کرده است.  اگر فقط بخواهید بین دو مدل ساعت هواوی واچ 3 و هواوی فیت مقایسه کنید. ساعت های هواوی واچ 3 طراحی ساده تر و کلاسیک تری نسبت به هواوی فیت دارند و شاید کمی کاربرد متفاوت تری داشته باشند. در هر حال در مورد طراحی باید بگویم که یک انتخاب سلیقه ای و کاملا شخصی است.

صفحه نمایشگر

صفحه نمایشگر در ساعت های هواوی متفاوت است برخی مانند هواوی واچ فیت از تکنولوژِی سوپرآمولد پوشیده شده است، در نتیجه یک امتیاز ویژه برای نمایشگر ساعت به شمار می رود. زیرا سوپر آمولد ضمن زیبایی خاصی که به ساعت می بخشد، سرعت صفحه نمایشگر را بیشتر می کند و کاربر احساس راحتی بیشتری را تجربه می کند.

طول عمر و باتری

ویژگی های ساعت های هواوی

باتری مهم ترین ویژگی یک گجت محسوب می شود، و دوام و ماندگاری آن یک امتیاز است. خوشبختانه بیشتر ساعت های هواوی ماندگاری قابل قبولی دارند و برخی از انواع آن تا دو هفته به شارژ مجدد نیاز ندارند. البته مدت زمان مفید مصرف آن 10 روزه است . همچنین وجود تراشه قدرتمند kirin A1 نیز قدرت بیشتری به ساعت های هواوی بخشیده است و از طرف دیگر در مصرف انرژی صرفه جویی دارد.  اگر به ساعت های هواوای علاقه دارید، ساعت هواوی لیپک را قبل از خرید بررسی کنید. فروشگاه اینترنتی لیپک بزرگترین فروشگاه محصولات دیجیتالی است که محصولات باکیفیت و با ضمانت اصالت کالا به کاربر ارایه می دهد.

تنوع تمرینات ورزشی

از آنجا که ساعت های هوشمند ورزشی با استقبال زیاد مخاطبان روبرو شده است. شرکت هواوی نیز بسیاری از ساعت های هوشمند خود را به این منظور طراحی کرده است. ساعت هوشمند Huawei watch GT Runner مناسب برای دونده ها و افرادی است که به دوی ماراتن علاقه دارند. به این صورت که می توانید تمرینات خود را براساس جنسیت، سن، وزن، مسافت و تعداد دفعات دویدن سفارشی کنید. برخی دیگر از انواع مدل ها تعداد تمرینات ورزشی متنوع تری نسبت به بقیه ارایه می دهد و شما براساس کارایی می توانید انتخاب کنید. به طور کلی قابلیت های متنوع ساعت های هواوی دست کاربر را برای انتخاب های متنوع باز می گذارد.

ردیابی خواب

ساعت های هواوی دارای قابلیت ردیابی وضعیت خواب است به این صورت وضعیت خواب را در حالت های مختلف سبک و عمیق بررسی می کند و طی آن گزارشی از وضعیت خواب ارایه می دهد. برخی از انواع ساعت های هواوی قابلیت های بیشتری برای ردیابی خواب دارد مثلا ساعت هواوی فیت مینی دارای بیش از 200 پیشنهاد برای بهبود وضعیت خواب است.

نظارت وضعیت ضربان قلب

ویژگی های ساعت های هواوی

ردیابی وضعیت سلامت یک ویژگی بسیار مهمی است که در ساعت های هوشمند هواوی وجود دارد. به این ترتیب کاربر می تواند به کمک فناوری هوش مصنوعی وضعیت ضربان قلب را به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته به طور دقیق رصد کند.

ردیابی استرس

استرس یکی از معضل های بزرگ زندگی امروزی مردم است بنابراین انسان به راهکارهایی برای پیشگیری و درمان آن نیاز دارد. شرکت هواوی این نیاز کاربر را درک کرده و راهکارهایی در ساعت های هوشمند تعبیه کرده است تا از این طریق بتواند بر استرس غلبه کند. ردیابی استرس ساعت های هوشمند هواوی، بر وضعیت استرس در تمام طول روز نظارت دارد و به دنبال آن تمرینات تنفسی کاربردی برای از بین بردن استرس به کاربر پیشنهاد می دهد.

آیا ساعت های هوشمند هواوی بهترین گزینه است؟

امروزه  هواوی در بازار ساعت های هوشمند جایگاه قابل قبولی دارد البته در برابر ساعت های هوشمند سامسونگ و اپل در رتبه های پایین تری قرار دارد اما با این وجود تنوع قابلیت های ساعت های هواوی، راهکارهای مناسبی به کاربر ارایه  می دهد، و تا کنون توانسته رضایت مشتریان خود را در سراسر دنیا جلب کند. اگر به این ساعت ها علاقه دارید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت Huawei مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژگی های ساعت های هواوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..