تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار بزرگ چلسی به سوی قهرمانی با شکست چلسی

چلسی بازی بزرگ در راه قهرمانی را به شاگردان گواردیولا باخت.

به گزارش تابناک ورزشی، در آغاز روز دوم از هفته بیست و‌دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و چلسی - تیم‌‌های صدرنشین و دوم جدول - در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

تنها گل این بازی را کوین دی‌بروینه با یک ضربه مواج زیبا از بیرون محوطه جریمه در دقیقه 70 به ثمر رساند تا منچسترسیتی با کسب هجدهمین پیروزی‌اش 56 امتیازی شود و حاشیه امنیت خود را در صدر جدول رده‌بندی به 13 امتیاز افزایش دهد.

با این نتیجه منچسترسیتی که در نیم فصل نخست هم چلسی را در ورزشگاه استمفوردبریج شکست داده بود، دبل کرد. اتفاقی که پیش از هم در فصول 10-2009، 16-2015 و 18-2017 انجام داده بود.

فرار بزرگ چلسی به سوی قهرمانی با شکست چلسی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار بزرگ چلسی به سوی قهرمانی با شکست چلسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..