تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی ویوو Y21e با اسنپدراگون ۶۸۰، دوربین دوگانه و پشتیبانی از رم مجازی رونمایی شد

پس از اطلاعاتی که درباره‌ی ویوو Y21e افشا شده بود، سرانجام این گوشی در هند رسماً رونمایی شد. Y21e در دسته‌ی میان‌رده‌ها قرار می‌گیرد و از امکانات راضی‌کننده‌ای مانند تراشه‌ی Snapdragon 680 و باتری حجیم ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از رم مجازی بهره می‌برد.

نسخه‌ی پایه‌ی Vivo Y21e از ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی برخوردار است و با قیمت ۱۲،۹۹۰ روپیه (۱۷۵ دلار) در دو رنگ آبی تیره و سفید درخشان در سایت رسمی ویوو و فروشگاه‌های دیگر هند فروخته می‌شود.

مشخصات گوشی Vivo Y21e

نمایشگر Y21e ناچ قطره‌ای دارد و اندازه‌اش ۶/۵۱ اینچ است که از وضوح HD+ (۷۲۰ × ۱۶۰۰ پیکسل) و نرخ نوسازی استاندارد ۶۰ هرتز و قابلیت محافظت چشم با فیلترکردن نور آبی نیز بهره‌ می‌برد.

دو دوربین این گوشی به‌شکل عمودی کنار یک فلاش LED چیده شده‌اند که دوربین اصلی از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی با لنزی واید و دیافراگم f/2.2 و دوربین ماکرو از حسگر ۲ مگایپکسلی با f/2.4 برخوردارند. گفتنی است یک دوربین ۸ مگایپکسلی با f/1.8 نیز وظیفه‌ی عکاسی و فیلم‌برداری سلفی را برعهده دارد. این گوشی حالت‌های مختلفی برای عکاسی دارد که از میان آن‌ها می‌توان حالت بیوتی و پرتره و HDR را نام برد.

گوشی Vivo Y21e به تراشه‌ی ۶ نانومتری جدیدی با نام اسنپدراگون ۶۸۰ و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز است. همچنین، از رم مجازی تا ۰/۵ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌همراه فناوری شارژر ۱۸ وات، دو سیم‌کارت هم‌زمان 4G، بلوتوث ۵، درگاه شارژ USB-C و پشتیبانی از تشخیص چهره و تشخیص اثرانگشت برای قفل‌گشایی گوشی، از دیگر امکانات میان‌رده‌ی جدید ویوو هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی ویوو Y21e با اسنپدراگون ۶۸۰، دوربین دوگانه و پشتیبانی از رم مجازی رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..