تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقه قرآنی والفجر ویژه خانواده‌های نهاجا

مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان، همسران و فرزندان نیروی هوایی ارتش با عنوان «والفجر» ویژه خانواده‌های نیروی هوایی ارتش برگزار می‌شود.

مسابقه قرآنی والفجر ویژه خانواده‌های نهاجابه گزارش ایکنا، همزمان با ایام دهه فجر، مسابقات قرآن کریم در مقاطع کارکنان، همسران و فرزندان در دو گروه سنی بالای 15 سال و زیر 15 سال نیروی هوایی ارتش در راستای تشویق و ترغیب حداکثری برگزار می‌شود.

بنابر گفته سرگرد سیدمحسن مصطفوی، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی هوایی ارتش «این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزاء و اذان و رشته مفاهیم (براساس 100 صفحه ابتدایی مصحف شریف) برگزار می‌شود».

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات می‌توانند به شعب قرآن، عترت و نماز یگان‌ها و یا به کانال مبلغان قرآن، عترت و نماز در پیام رسان واتساپ مراجعه کنند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقه قرآنی والفجر ویژه خانواده‌های نهاجا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..