تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شازند رکوردار بیشتر بارش در استان مرکزی

مسئول پیش‌یینی هواشناسی استان مرکزی: شهرستان شازند با ۵۷ میلیمتر بارش در ۴۸ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما مرکز اراک؛  مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان مرکزی گفت: شهرستان شازند با ۵۷ میلیمتر بارش در ۴۸ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش را به خود اختصاص داده است.
رضا مرادی افزود: در این مدت در اراک هم ۳۴ میلی متر بارش گزارش شده و در ساوه چهار و هشت دهم میلیمتر، تفرش ۱۹ و هفت دهم میلیمتر، خمین ۴۷ و ۶ دهم میلیمتر، محلات ۳۶ و هفت دهم میلیمتر، خنداب ۶ و نیم میلیمتر، کمیجان سه دهم میلیمتر، دلیجان ۳۱ و هشت دهم میلیمتر، آشتیان ۱۱ میلیمتر، غرق آباد ۲ دهم میلیمتر، بارانسنج فرمهین ۱۱ و چهار دهم میلیمتر و مامونیه نیم میلیمتر باران گزارش شده است.  

بارش برف و خوشحالی مردم و کشاورزان بارش برف و خوشحالی مردم و کشاورزان بارش برف و خوشحالی مردم و کشاورزان بارش برف و خوشحالی مردم و کشاورزان بارش برف و خوشحالی مردم و کشاورزان بارش برف و خوشحالی مردم و کشاورزان بارش برف و خوشحالی مردم و کشاورزان بارش برف و خوشحالی مردم و کشاورزان بارش برف و خوشحالی مردم و کشاورزان

مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی همچنین گفت: تندباد شدید تا ساعاتی دیگر نقاط مختلف این استان را فرا می‌گیرد. فردا (یکشنبه) به طور موقت از میزان ناپایداری‌ها کاسته می‌شود، اما از روز دوشنبه موج بعدی بارش‌ها مناطق شمال غرب کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
جهانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی هم از تلاش شبانه روزی همکارانش در محور‌های مواصلاتی خبر داد و گفت: در مدت باراش برف در استان مرکزی بیش از ۴ هزار کیلومتر باند راه برف روبی شده است.  
سرهنگ پورشمس رئیس پلیس راه استان مرکزی هم از باز بودن تمام محور‌های مواصلاتی استان مرکزی خبر داد و گفت: در جریان بارش برف چند مورد تصادف و واژگونی در محور‌ها به ویژه اراک توره گزارش شده است که این حوادث تلفاتی نداشته است.  
اما بارش برف و باران در استان مرکزی علاوه بر خوشحالی شهرنشینان و کشاورزان موجب پاکیزگی هوای شهر‌های صنعتی استان شد و مردم از به شکر بارش برف و باران در فضای باز و پارک‌ها حضور یافتند و کنار کودکان خود دستی به برف زدند.  
نیرو‌های خدماتی شهرداری اراک و دیگر مناطق استان هم به برفروبی معابر شهری و نمک پاشی خیابان‌ها پرداختند.  

گزارش خانم شجری خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از روز برفی اراک 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شازند رکوردار بیشتر بارش در استان مرکزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..