تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برداشت بیش از 21 هزار تن وش پنبه کاران گلستانی

پنبه کاران استان گلستان امسال، 21 هزار و 500 تن وش از زمین های زیر کشت این محصول برداشت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ رئیس اداره پنبه و دانه‌های روغنی سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: این محصول در سطح 10 هزار و 570 هکتار پنبه زار بویژه در شرق و شمال غرب استان تولید شده است.

علی موسی خانی افزود: کارخانه های پنبه پاک کنی و سازمان تعاون روستایی استان پنج مرکز خرید تضمینی و سه مرکز خرید توافقی راه اندازی کردند.

 وی ادامه داد: نرخ هر کیلوگرم وش پنبه به صورت توافقی 29 تا 31 هزار ریال تعیین شده  و سازمان تعاون روستایی استان 29 هزار و 320 ریال برای هر کیلوگرم وش پنبه به صورت خرید تضمینی پرداخت می کند.

گلستان به دلیل دارابودن شرایط مساعد خاک و آب و هوا برای تولید پنبه مرغوب و فراوان، در گذشته به سرزمین طلای سفید شهرت داشت.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برداشت بیش از 21 هزار تن وش پنبه کاران گلستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..