تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاس‌ آموزش روخوانی و روان‌خوانی در شهرستان قرق برگزار شد + عکس

کلاس‌ آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن ویژه بانوان از سوی خانه قرآن راه آسمانی شهرستان قرق برگزار شد.

آموزش قرآن در خانه قرآن راه آسمانیخورشید سنچولی، مسئول خانه قرآن راه آسمانی شهرستان قرق در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان بیان کرد: خانه قرآن راه آسمانی با توجه به نداشتن مکان ثابت جلسات معنوی قرآن ویژه بانوان را طی دو روز در هفته در پایگاه بسیج این شهرستان برگزار می‌کند.

مسئول خانه قرآن راه آسمانی شهرستان قرق بیان کرد: تقریباً از دوسال پیش با توجه به شیوع ویروس کرونا فعالیت این خانه قرآن تعطیل شد و از تعداد قرآن آموزان کاسته شد، اما توانسیم بیشتر فعالیت‌ها اعم از تفسیر قرآن، روخوانی و فصیح‌خوانی قرآن را در بستر فضای مجازی ارائه دهیم.

سنچولی تصریح کرد: کتاب آموزش قرآن همراه با الفبا ویژه کودکان  5 تا 7 سال در  سه دوره سه ماه در این خانه قرآن برای کودکان ارائه می‌شود. کودکان علاوه برآشنایی با حروف الفبا مضامین قرآنی را هم فرا می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی و قرآنی با همت قرآن‌آموزان در این خانه قرآن انجام می‌شود، افزود: آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن ویژه بانوان روز گذشته 24 دی ماه در این خانه قرآن برگزار شد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاس‌ آموزش روخوانی و روان‌خوانی در شهرستان قرق برگزار شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..