تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوره تخصصی آموزش مجازی قرائت قرآن برگزار می‌شود

مسئول خانه قرآن شهری هدیه‌ گرگان گفت: آموزش مجازی قرائت تخصصی صوت و لحن قرآن‌کریم در رشته تحقیق و ترتیل ویژه بانوان برگزار می‌شود.

آموزش مجازی قرآنفاطمه حسینی، مسئول خانه قرآن شهری هدیه گرگان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان گفت: آموزش مجازی قرائت تخصصی صوت و لحن قرآن‌کریم در رشته تحقیق و ترتیل ویژه بانوان برگزار می‌شود.

مسئول خانه قرآن شهری هدیه ‌گرگان با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره شناسایی نیروهای مستعد و نشر آموزه‌های پیشرفته و جذب و شناسایی استعداد‌های‌ درخشان در امر قرائت تخصصی قرآن کریم است، تصریح کرد: این دوره آموزشی با همکاری مؤسسه گلستان خضراء و خانه قرآن شهری هدیه در دو رده سنی بالا و پایین 15 سال برگزار خواهد شد.

حسینی تصریح کرد: در این دوره‌ها تجوید پیشرفته، سلفژ نغمات، آموزش مقامات و الحان قرآنی، لحن معنا محور و بیانی با حضور استاد برجسته کشوری برگزار می‌شود.

وی‌ در پایان افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این کلاس‌ها به‌صورت مجازی می‌توانند با شماره 09378068013 تماس بگیرند و بعد از قبولی در این دوره‌ها مدرک رسمی از سوی دارالقرآن استان گلستان ارائه می‌شود.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوره تخصصی آموزش مجازی قرائت قرآن برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..