تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود مجله Liverpool FC Magazine – فوریه ۲۰۲۲

1/5 - (1 امتیاز)

مجله Liverpool FC Magazine – مجله اختصاصی لیورپول

| شماره فوریه ۲۰۲۲ اضافه شد |

مجله-Liverpool-FC-Magazine

مجله Liverpool FC Magazine به طور رسمی برای باشگاه لیورپول انگلیس منتشر می‌شود و اگر طرفدار این باشگاه هستید، می‌توانید به‌صورت حرفه‌ای با اتفاقات و اخبار پیرامون آن آشنا شوید. هواداران قرمزها می‌توانند هر ماه مصاحبه‌های جذاب و اختصاصی از بازیکنان و کادر فنی این باشگاه داشته باشند و عکس‌های جذابی هم مشاهده کرده و حتی به‌صورت پوستر آن‌ها را نگهداری کنید. این مجله به بازیکنان درجه یک این باشگاه پرداخته و بازیکنان افسانه‌ای لیورپول را نیز دنبال می‌کنید. از آکادمی باشگاه گرفته تا تیم بانوان این باشگاه بررسی شده و می‌توانید از شایعه‌های پیرامون باشگاه نیز اطلاع پیدا کنید.

ژانویه ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با پیش بینی وضعیت باشگاه در سال جدید آشنا شده و بازیکنان تاثیرگذار در سال گذشته را بررسی کنید. این شماره یک حالت جمع بندی داشته و سال ۲۰۲۰ و درخشان این فصل لیورپول را بررسی خواهد کرد. تصاویر جذابی هم باشگاه هم به مناسبت صدمین شماره از این مجله در آن خواهیم داشت.

مجله-Liverpool-FC-Magazine

فوریه ۲۰۲۱

در این شماره از مجله باشگاه لیورپول، می‌توانید با جردن هندرسون همراه شده و مصاحبه جذابی از وی را مطالعه کنید. این شماره شما را به با دستاوردهای هندرسون در طول چند فصل گذشته آشنا کرده و از دلایل کافی برای موفقیت وی صحبت خواهد شد.

مجله-Liverpool-FC-Magazine

می ۲۰۲۱

این شماره به دیگو ژوتا بازیکن موثر این فصل باشگاه لیورپول پرداخته و سعی می‌کند که شم گلزنی وی را از دید تازه‌ای بررسی کند. این بازیکن با عنوان به دنیا آمده برای گلزنی، در این مجله بررسی شده و می‌توانید مهارت‌های وی را در طول فصل بررسی کنید.

ژوئن ۲۰۲۱

در این شماره از مجله باشگاه لیورپول، با آینده باشگاه یعنی کورتیس آشنا خواهید شد. مصاحبه جذابی از وی داشته و سپس به حواشی پیرامون باشگاه خواهیم پرداخت. لیورپول در طی این فصل شانس کمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد و همین موضوع می‌تواند یورگن کلوپ را در شرایط بسیار بدی قرار دهد.

مجله-Liverpool-FC-Magazine

جولای ۲۰۲۱

در این شماره به سراغ تحلیل و بررسی تمام بازیکنان لیپورپول در این فصل خواهیم رفت. این شماره قصد دارد که آینده باشگاه را در فصل آینده لیگ برتر انگلیس به تصویر کشیده و نقش هر بازیکن را در آن بررسی کند. از محمد صلاح و انتخاب وی به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته صحبت کرده و تحلیل‌های تاکتیکی از عملکرد یورگن کلوپ را هم خواهیم داشت.

مجله-Livepool-FC-Magazine

آگوست ۲۰۲۱

در این شماره قرار است که با کیت جدید لیورپول آشنا شده و در مورد فصل آینده لیگ انگلیس هم تحلیلی داشته باشیم. از شانس قهرمانی لیورپول صحبت کرده و می‌توانید با بازیکنان جدید این فصل نیز آشنا شوید. از جوردن هندرسون صحبت خواهیم کرد که در یورو ۲۰۲۰ نیز حضور داشته است.

مجله-Liverpool-FC

سپتامبر ۲۰۲۱

در این شماره قرار است که با بازیکنان جدید لیورپول برای فصل جدید آشنا شده و ببینیم که تا چه حدی می‌توانیم به موفقیت این باشگاه در این فصل از رقابت‌های پریمر لیگ امید داشته باشیم. در ادامه سراغ عملکرد سرمربی در رقابت‌های پیش فصل نیز خواهیم پرداخت.

مجله-Liverpool-FC-Magazine

اکتبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با جوئل ماتیپ همراه شده و عملکرد وی را بررسی کنید. لیورپول امسال هم مانند دو فصل پیش، یکی از مدعیان اصلی برای قهرمانی است و می‌تواند دوباره روزهای خوب خودش را با بازگشت طرفداران به آنفیلد تکرار کند.

مجله-Liverpool-FC-Magazine

فوریه ۲۰۲۲

دیوک اوریگی در صفحه اصلی این شماره قرار دارد و مصاحبه‌ای خواندنی با این بازیکن تاثیر گذار باشگاه لیورپول خواهیم داشت. این شماره اطلاعات و تصاویر جالبی از فصل سپری شده لیورپول را به‌همراه دارد و می‌توانید مقاله‌های جالبی هم پیرامون این باشگاه مطالعه کنید.

مجله-Liverpool-FC-Magazine


info

The official Liverpool FC magazine exists for one reason only: to provide everything that a Reds fan wants every month. As well as exclusive interviews and photography with current stars, it looks ‘under the hood’ of the club – providing access and insight for supporters that they just can’t find anywhere else – and tells the most compelling stories from LFC’s illustrious past. From Anfield to Melwood, world-class first-teamers to Liverpool legends, young Academy aces to the hotshots of the Ladies team, you’ll find it all here. It’s one hundred must-read pages for every rampant Red

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود مجله Liverpool FC Magazine – فوریه ۲۰۲۲»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..