تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شورای شهر رای به صلاحیت نداشتن شهردار گرگان برای تصدی این مسوولیت داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در ابتدای این جلسه که 13 عضو شورا حضور داشتند، پس از آن که محمدرضا سبطی یکی از اعضای شورا از نطق پیش از دستور خود صرفنظر کرد و بنا شد آن را به صورت مکتوب در اختیار اعضا و خبرنگاران قرار دهد؛ مقرر شد در ادامه لوایح و نامه های رسیده قرائت و بررسی شود.
در این هنگام سیدمحمد قدس مفیدی رئیس شورای شهر گرگان به نامه رسیده از ریاست کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی به استناد مصوبه هیات وزیران مبنی بر بکارگیری نکردن افراد بازنشسته در دستگاههای اجرایی اشاره کرد و گفت: براساس نامه وارده و نیز جوابیه ریاست دیوان محاسبات گلستان، شهردار گرگان نمی تواند به کار خود ادامه دهد.
طرح این موضوع باعث بروز درگیری لفظی بین برخی اعضا شد بطوریکه اعضای موافق شهردار شامل حسین ربیعی، ناصر گرزین، محمدابراهیم جرجانی، علی اصغر یوسفی و فائزه عبدالهی نسبت به موضوع مطروحه اعتراض کردند.
در این بین فائزه عبدالهی و حسین ربیعی به دلیل آنچه که بی احترامی رئیس شورا به اعضا عنوان داشتند، صحن جلسه را ترک کردند.
همچنین در ادامه اعتراضات لیاقی معاون شهردار گرگان خطاب به رییس شورای شهر تهدید کرد که در دفاع از شهردار گرگان موضوع تجمع کارکنان مقابل ساختمان شهرداری را دنبال خواهد کرد.
وی پس از این سخنان صحن شورا را به نشانه اعتراض ترک کرد که به تبعیت از وی سایر مسوولان بخش های مختلف شهرداری گرگان نیز از صحن خارج شدند.
گفته می شود مصوبه امشب شورای شهر گرگان می بایست به تایید کمیته تطبیق قوانین فرمانداری گرگان برسد.
3014/6203

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شورای شهر رای به صلاحیت نداشتن شهردار گرگان برای تصدی این مسوولیت داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..