تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشی از حرم امامین جوادین(ع) مسدود شد

بخشی از حرم امامین جوادین علیهم السلام به منظور توسعه زیرساخت و زیباسازی حرم کاظمین مسدود شد.

به گزارش قدس آنلاین، طرح بازسازی زیرساخت حرم امامین جوادین علیهم السلام به منظور بازسازی و توسعه حرم کاظمین آغاز شد.

برای این اقدام، برخی از صحن‌های حرم امامین جوادین علیهم السلام بسته شد؛ به طوری که در حال حاضر صحن مسدود شده است تا پس از کانال‌کشی به منظور ایجاد سیستم خنک‌کننده، روشنایی، اطفای حریق و سیستم صوتی، روند زیباسازی آن صورت گیرد.

با توجه به بالا بودن سطح آب‌های زیرزمینی در حرم امامین جوادین علیهم السلام، کانال‌کشی در برخی از بخش‌های حرم کاظمین انجام شده است تا اقدامات برای حفاری اجرایی شود.

پس از ایجاد کانال، قرار است سنگفرش حرم امامین جوادین علیهم السلام با سنگ‌های مرمر مرغوب که در مکه مکرمه نیز از آن استفاده شده است، بازسازی شود.

منبع: فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشی از حرم امامین جوادین(ع) مسدود شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..