تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه بازی دیشب رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا 20 آذر 95 فیلم گلها و خلاصه

نتیجه بازی رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا 20 آذر 95,

خلاصه بازی رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا 20 آذر 95,فیلم گلهای بازی رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا 20 آذر 95,ترکیب رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا 20 آذر 95, پخش زنده بازی رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا 20 آذر 95,رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا,خلاصه بازی, رئال مادرید,دپورتیوو لاکرونیا, فوتبال,لالیگا اسپانیا,بازی رئال مادرید هفته پانزدهم لالیگا,ساعت بازی رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا ,اخبار رئال مادرید ,نتیجه بازی دیشب رئال مادرید ,فیلم بازی دیشب رئال مادرید و لاکرونیا ,نتیجه بازی رئال و دپورتیوو,بازی رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا 20 آذر 95,فیلم بازی رئال مادرید دیشب,

نتیجه بازی رئال مادرید و لاکرونیا 20 آذر 95 | فیلم خلاصه و گلها دیشب

نتیجه و خلاصه و گلهای بازی رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا 20 آذر 95 :

رئال مادرید و لاکرونیا : هفته پانزدهم لالیگا اسپانیا

شنبه 1395/9/20 ساعت: 23:15 / پخش زنده رئال مادرید و لاکرونیا: از شبکه سه

پیش بازی رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا : 

رئال که صدرنشین لالیگا با 6 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلوناست، در 5 بازی اخیر خود 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده است. دو تساوی به دیدار مقابل بارسلونا و دورتموند بازمی‌گردد و انتظار می‌رود رئال امروز با کسب یک پیروزی آسان،  بار دیگر به روند پیروزی های خود بازگردد.دپورتیوو با کسب 13 امتیاز از 14 بازی در رده شانزدهم جدول قرار گرفته و شرایط خوبی در این فصل تجربه نمی‌کند.

آنها در 5 بازی اخیرشان 1 پیروزی، 1 تساوی و 3 شکست کسب کرده اند که نشان از وضعیت نه چندان خوبشان در لیگ دارد. با این حال در دیدار آخرشان موفق شدند 5-1 سوسیداد را شکست دهند که رئال و بارسا مقابل این تیم به مشکل خورده بودند. در 5 تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای رئال مادرید به دست آمده است. آنها در این 5 پیروزی، 21 گل به ثمر رسانده اند و تنها 2 گل دریافت کرده اند. تنها غایب این بازی برای رئال گرت بیل است و رئال امیدوار است بتواند به خوبی جای او را پر کند.

ترکیب رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا

در حالیکه زیدان به تعدادی از ستارگانش همانند رونالدو، بنزما و مودریچ استراحت داده، به 3 امتیاز این دیدار می اندیشد.

رئال مادرید: ناواس، دنیلو، په په، راموس، مارسلو، کواچیچ، کروس، وازکز، ایسکو، خامس، موراتا

لاکرونیا: تیتون، ناوارو، سیدنی، آلبنتوسا، خوان فران، ژیلرمه، بورگس، رایان بابل، کولاک، کارلس گیل، آندونه

خلاصه بازی رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا :  در حال تکمیل و بروزرسانی...

نتیجه بازی رئال مادرید و لاکرونیا 20 آذر 95 | فیلم خلاصه و گلها دیشب

==========================

نتیجه بازی : رئال مادرید  0  لاکرونیا  0  تا نیمه اول

دانلود فیلم خلاصه و گلهای بازی رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا 20 آذر 95

لینک دانلود             لینک کمکی      بزودی.....

==========================

 منبع:ورزش سه/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه بازی دیشب رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا 20 آذر 95 فیلم گلها و خلاصه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..