تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلاصه داستان و معرفی سریال همسایه‌ها از شبکه دو+زمان پخش و تکرار

ساعت پخش سریال همسایه‌ها,

زمان پخش تکرار سریال همسایه‌ها,خلاصه داستان سریال همسایه‌ها,بازیگران سریال همسایه‌ها,ساعت تکرار سریال همسایه‌ها,تکرار سریال همسایه‌ها چه زمانی پخش میشه؟,سریال همسایه‌ها کی پخش میشه؟,سریال همسایه‌ها چند قسمت است؟,بازپخش سریال همسایه‌ها چه زمانی است؟ ,سریال همسایه‌ها از کدام شبکه پخش میشه؟, سریال همسایه‌ها,تاریخ شروع پخش سریال همسایه‌ها,سریال جدید شبکه دو,همسایه‌ها,تکرار سریال همسایه‌ها,سریال همسایه‌ها,

سریال همسایه‌ها | خلاصه داستان و بازیگران همسایه‌ها | زمان پخش و تکرار

خلاصه داستان و معرفی سریال همسایه‌‎ها+زمان پخش و تکرار:

سریال همسایه‌‎ها:مجموعه تلویزیونی همسایه ها به تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی، با نویسندگی سعید هوشیار، احسان ابراهیمی و کارگردانی مهران غفوریان از شنبه ۲۰ آذر ماه ۹۵ هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.سریال همسایه ها در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای از ۲۰ آذر ماه از شبکه دو سیما پخش می شود.

زمان پخش و تکرار سریال همسایه‌ها از شبکه دو سیما :سریال همسایه ها از شنبه ۲۰ آذر ماه شنبه تا پنجشنبه هر شب حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود، تکرار اول آن روز،بعد حوالی ساعت ۱:۰۰ بامداد و بازپخش دوم آن حوالی ساعت ۱۲:۰۵ ظهر و تکرار سوم آن حوالی ساعت ۱۶:۱۵ از شبکه ۲ سیما پخش می شود.جمعه ها ساعت ۲۳:۱۵ خلاصه هفتگی قسمت های گذشته آن پخش می شود.

سریال همسایه‌ها | خلاصه داستان و بازیگران همسایه‌ها | زمان پخش و تکرار

بازیگران سریال همسایه‌ها:جواد رضویان ، سپند امیرسلیمانی ، مهران غفوریان ، سیروس گرجستانی ، آذین رئوف ، بهاره رهنما ، حسین سلیمانی ، شهین تسلیمی ، نعیمه نظام دوست ، سمانه پاکدل ، پوراندخت مهیمن و اصغر سمسار زاده از بازیگران اصلی این سریال می باشند.

خلاصه داستان و معرفی سریال همسایه‌ها:میلاد و مادرش به تهران آمده اند و قرار است صاحب ساختمان یاس که یکی از دوستان میلاد است دفتری را به او برای پخش محصولات تولیدی شان اجاره دهد. دیگر اجاره نشینان ساختمان که مشاغلی همچون وکالت، سایت خبری، خدمات مجالس، ماهنامه و… دارند چون در ابتدا فکر می کنند مستاجران جدید قرار است جایگزین آنها شوند تلاش می کنند به نوعی خود را در ساختمان حفظ کنند، اما در نهایت،میلاد و مادرش در اتاقی روی پشت بام ساکن می شوند و باقی ساکنین در دفاتر خود باقی می مانند. ماجراهای همسایه های ساختمان یاس با ورود میلاد و مادرش شروع می شود.

برای دانلود سریال همسایه‌ها اینجا کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلاصه داستان و معرفی سریال همسایه‌ها از شبکه دو+زمان پخش و تکرار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..