تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد ۱۵ درصدی معاملات بورس منطقه زنجان در هفته گذشته

ساعت: 12:17 منتشر شده در مورخ: 1400/10/25 شناسه خبر: 1800595

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (۱۸ تا ۲۲ دی) گفت: ارزش معاملات این منطقه در هفته گذشته نسبت به هفته ماقبل ۱۵ درصد رشد دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طی هفته گذشته (۱۸ تا ۲۲ دی) در مجموع ۸۰ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۲۳۶ سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان، داد و ستد شد.

وی خاطرنشان کرد: مجموع ارزش معاملات هفته گذشته به بیش از ۵۴۰ میلیارد و ۲۱۷ میلیون و ۹۲۳ هزار ریال رسید.

نجفی افزود: ارزش سهام خریداری‌شده طی این مدت، بیش از ۲۳۷ میلیارد و ۸۴۲ میلیون و ۶۳۲ هزار ریال بود.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: ارزش سهام فروخته‌شده نیز بیش از ۳۰۲ میلیارد و ۳۷۵ میلیون و ۲۹۱ هزار ریال بود.

وی اظهار داشت: ۴۴ درصد معاملات این منطقه در هفته گذشته به خرید و ۵۶ درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت.

نجفی خاطرنشان کرد: این معاملات توسط ۲۵ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته ماقبل (۱۱ تا ۱۵ دی) گفت: طی مدت مذکور نیز در مجموع ۸۹ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۸۸۵ سهم و حق تقدم سهام به ارزش بیش از ۴۶۸ میلیارد و ۷۸۲ میلیون و ۲۲۸ هزار ریال در این منطقه، داد و ستد شده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد ۱۵ درصدی معاملات بورس منطقه زنجان در هفته گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..