تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت کار کارشناسی بیشتر برای اجرایی شدن طرح کوپن نان/ رضایت‌مندی مردم مهم است

ساعت: 10:45 منتشر شده در مورخ: 1400/10/25 شناسه خبر: 1800521

حجت الاسلام مهدی باقری برضرورت کار کارشناسی بیشتر برای اجرای کوپنی شدن نان تاکید کرد و گفت: برای اجرای این طرح ها زوایای مختلف باید سنجیده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اجرای طرح خرید نان به صورت بن کارت باید در درجه اول بتواند مشکلات و نگرانی‌های مردم را حل کند.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح‌ها باید میزان توانمندی دولت نیز  مورد توجه باشد، افزود: در گام‌ نخست باید میزان رضایتمندی مردم در خروجی کار در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی برضرورت اجرای موثر طرح بن کارت نان تاکید کرد و گفت: توانمندی دولت در اجرای صحیح و بدون مشکل از دغدغه‌های نمایندگان برای اجرای این طرح در کشور است .

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در اجرای چنین طرح‌هایی باید به آسیب‌ها و تبعات اجتماعی آن توجه کرده و میزان رضایتمندی اقشارآسیب پذیر و افراد کم در آمد در جامعه مورد توجه باشد.

حجت‌الاسلام باقری برضرورت حفظ شان و جایگاه مردم در نحوه اجرای کوپنی شدن نان تاکید کرد و گفت: این طرح باید با در نظر گرفتن وضعیت و شرایط اقتصادی امروز جامعه اجرا شده و دغدغه دیگری برای مردم نیافریند.

وی با اشاره به برخی تبعات اجرای طرح بنزین در کشور، بیان داشت: عدم ثبات، تغییرات و عدم تخصیص سهمیه برای اقشار آسیب پذیر موجب نارضایتی اجتماعی مردم شد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به شخصه موافق اجرای این نوع طرح‌ها نیستم‌ چرا که معتقدم باید به دنبال راهکارهای اجرایی‌تری بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی برضرورت کار کارشناسی بیشتر برای اجرای کوپنی شدن نان تاکید کرد و افزود: برای اجرای این طرح‌ها زوایای مختلف باید سنجیده شود.

حجت‌الاسلام باقری بیان داشت: نباید طرحی را اجرا کرد که مشکل و دغدغه آن متوجه اقشار ضعیف و کم درآمد باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت کار کارشناسی بیشتر برای اجرایی شدن طرح کوپن نان/ رضایت‌مندی مردم مهم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..