تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پویش ملی دانش‌آموزی «یادآوران معروف» برگزار می‌شود

میکائیل باقری

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با روابط عمومی دبیرخانه کشوری پایگاه مجازی امر به معروف و نهی از منکر وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: تشویق دانش‌آموزان به شناخت مصادیق معروف و منکر و رعایت و ترویج نیکی‌ها و معارف و آشنایی با منکرات و ناهنجاری‌های اجتماعی یکی از رسالت‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه دستگاه تعلیم و تربیت و از برنامه‌های اصلی اداره کل قرآن، نماز و عترت وزارت متبوع است.


وی افزود: در راستای تحقق این رسالت و با هدف مهارت‌یابی دانش‌آموزان در امر به معروف و نهی از منکر، اولین پویش ملی دانش آموزی «یادآوران معروف» برگزار می‌شود.


باقری با بیان اینکه پوستر مسابقه «یادآوران معروف» در پایگاه مجازی امر به معروف و نهی از منکر رونمایی شده است، اظهار کرد: در این پویش که بصورت یک رقابت ملی برگزار می‌شود، دانش‌آموزان پس از دریافت و مشاهده کلیپ‌های پویش با شعار «بی تفاوت نباشیم» و «قهرمان باشیم»، به سوالات مسابقه پاسخ می‌دهند.


وی با اشاره به شروع پویش از ۲۵ دی ۱۴۰۰ ادامه داد: کلیپ‌های پویش به مدت ۱۴ هفته و در روز‌های شنبه در کانال پویش در شبکه شاد به نشانی moflehoonmedu@ منتشر می‌شود.


مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در این کلیپ‌های آموزشی، دانش‌آموزان با روش‌های مختلف امربه معروف و نهی ازمنکر آشنا شده تا زمینه ترویج و اشاعه‏ این واجب فراموش شده، مهیا شود. در پایان هر مرحله (هر مسابقه) به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان که بیشترین پاسخ صحیح داشته باشند، هدایایی اهدا می‌شود.


باقری تأکید کرد: همچنین در پایان پویش به افرادی که بالاترین امتیاز را در مجموع چهارده مرحله بدست آورده باشند، جوایزی ویژه اهدا می‌شود.


وی در پایان با اشاره به استقرار دبیرخانه پویش در معاونت فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش پرورش استان بوشهر، اظهار کرد: این مسابقه ملی با مشارکت استان‌های بوشهر و خراسان رضوی اجرا می‌شود.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پویش ملی دانش‌آموزی «یادآوران معروف» برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..