تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی به نیت سردار دل ها در قم

۱۰:۱۲ - ۲۵ دی ۱۴۰۰

۸۰۳۰۵۳۶

۱۰:۱۲ - ۲۵ دی ۱۴۰۰

۸۰۳۰۵۳۶

دانلود PDF

مسئول سازمان بسیج سازندگی قم خبر داد؛

دانلود PDF

باشگاه خبرنگاران جوان قم -محمود داوودآبادی،مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به این که سپاه پاسداران در ادامه کمک‌های مومنانه که از ابتدای شیوع کرونا در سطح کشور انجام شده است، به مناسبت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی یک میلیون بسته معیشتی را در کشور توزیع کرد، گفت: توزیع این بسته‌ها بین محرومان در استان‌ها به سازمان‌های بسیج سازندگی سپرده شد.

او می گوید: سهم استان قم بالغ بر ۱۶ هزار بسته بود که در این ایام با همت و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، گروه‌های جهادی، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و موسسات خیریه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا اهدا شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با اشاره به این که این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، روغن، حبوبات و ماکارونی است، گفت: ارزش هر بسته بالغ بر ۴۵۰ هزار تومان بود که به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به گروه‌های هدف اهدا شد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی به نیت سردار دل ها در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..