تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصاری فرد و شجاعی در ترکیب بازی سرنوشت ساز

کد خبر: ۴۳۹۰۹۰

۱۲۰  بازدید

تیم پانیونیوس با بهره مندی از دو ملی پوش ایرانی اش در بازی سرنوشت ساز هفته یازدهم سوپر لیگ یونان به میدان می رود.

خبرگزاری تسنیم: تیم پانیونیوس عصر فردا (یکشنبه) در ورزشگاه خانگی نیوازمیرنای شهر آتن پذیرای کرکرا است. نتیجه این بازی تاثیر مهمی در سرنوشت آینده ولادان میلویوویچ، سرمربی صربستانی تیم پانیونیوس با توجه به شکست اخیر در بازی جام حذفی یونان برابر یک تیم دسته اولی دارد. رسانه های یونانی اعلام کردند میلویوویچ در صورت عدم پیروزی در دیدار برابر کرکرا با خطر اخراج روبرو خواهد شد.

سایت ورزش یونان ترکیب اصلی تیم پانیونیوس در بازی هفته یازدهم سوپر لیگ فوتبال این کشور را منتشر کرد که نام کریم انصاری فرد و مسعود شجاعی نیز در آن دیده می شود. تیم پانیونیوس هم اکنون با 15 امتیاز جایگاه هفتم جدول رده بندی سوپر لیگ یونان را در اختیار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصاری فرد و شجاعی در ترکیب بازی سرنوشت ساز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..