تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشدید تبعیض‌ها با تجمیع ردیف‌های بودجه‌ای

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مجلس گفت: با تجمیع ردیف‌های بودجه ممکن است در جریان تخصیص اعتبار مشکلاتی به وجود آید و همچنین شاید دستگاه مادر ناخودآگاه دست به تبعیض بزند، لذا پیشنهاد من این است دولت با این سرعتی که در تجمیع بودجه‌ها پیش می‌رود و می‌خواهد بودجه چند هزار دستگاه را در چند ده دستگاه تجمیع کند، پیش نرود.

یزدی خواه

سیدعلی یزدی‌خواه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، درباره تجمیع بودجه دستگاه‌های اجرایی گفت: ادغام ردیف بودجه‌ دستگاه‌ها ذیل یک دستگاه اصلی با هدف سبک‌سازی نحوه تعامل سازمان برنامه و بودجه یا سایر دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته، اما موجب تزاحم کاری میان دستگاه‌هایی که بودجه‌هایشان در یک نهاد دیگری تجمیع می‌شود، خواهد شد.

وی افزود: با تجمیع ردیف‌های بودجه ممکن است در جریان تخصیص اعتبار مشکلاتی به وجود آید و همچنین شاید دستگاه مادر ناخودآگاه دست به تبعیض بزند، لذا پیشنهاد من این است دولت با این سرعتی که در تجمیع بودجه‌ها پیش می‌رود و می‌خواهد بودجه چند هزار دستگاه را در چند ده دستگاه تجمیع کند، پیش نرود و کمی از این سرعت بکاهد، زیرا معتقدیم چنین سیاستی آسیب‌زاست. فعلاً شیب تجمیع ردیف‌های بودجه‌ای باید کُند شود تا مجلس یک‌سری اصلاحاتی را که لازم می‌داند در بودجه لحاظ کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه بیان کرد: اگر چنین سیاستی که دولت در نظر گرفته است، ادامه پیدا کند قطعاً با تبعیض مواجه خواهیم شد و در شرایط کنونی به صلاح کشور نیست. شرایط کشور خاص است و باید تصمیمات منطقی اتخاذ شود و اگر است در جایی بودجه انقباضی باشد یا انبساطی حتماً باید همه جوانب را در نظر گرفت.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشدید تبعیض‌ها با تجمیع ردیف‌های بودجه‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..