تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک روز بدون فوتی کرونایی دیگر در البرز رقم خورد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوت قطعی از بیمار کووید - ۱۹ در استان البرز ثبت نشده است.

یک روز بدون فوتی کرونایی دیگر در البرز رقم خورد به گزارش بولتن نیوز، شهرام صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در البرز اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعدادی با علائم مشکوک به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۶ نفر بستری شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۶ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در بیمارستان‌های البرز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۹ نفر بیمار قطعی کووید - ۱۹ هستند، همچنین طی این مدت مورد فوت قطعی از بیمار کووید - ۱۹ در این استان ثبت نشده و مجموع جان‌باختگان همچنان ۶ هزار و ۴۹۴ نفر رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز مجموع موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک در البرز از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز را ۸۰ هزار و ۹۰۰ نفر اعلام کرد و متذکر شد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۴ هزار و ۲۸۹ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک روز بدون فوتی کرونایی دیگر در البرز رقم خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..