تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باز بودن راههای اصلی و فرعی آذربایجان شرقی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: محورهای اصلی و فرعی این استان با وجود بارش برف باز است.

باز بودن راههای اصلی و فرعی آذربایجان شرقیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی، علیزاده در ارتباط تلفنی با بخش خبری شبکه سهند افزود: همزمان با بارش برف که از صبح دیروز آغاز شده و ادامه دارد به نمک پاشی و برف روبی مسیرها اقدام شد و فعلا راههای اصلی و فرعی استان باز است و تردد در Hنها جریان دارد.

وی ادامه داد: بیشترین میزان بارش را در محورهای مراغه، جلفا، مرند، چاراویماق، هشترود، اهر، ورزقان و کلیبر شاهد هستیم.

علیزاده با اشاره به افت دمای هوا در استان تا منفی ۱۲ درجه و یخ بستن جاده ها گفت: رانندگان باید از تردد در این محورها تا حد امکان خودداری کنند و در صورت ضرورت زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی افزود: راه ۶۰ روستای استان که اغلب در مناطقی کوهستانی قرار گرفته اند به علت بارش سنگین برف مسدود است و تلاش می کنیم تا عصر امروز این مسیرها را بازگشایی کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باز بودن راههای اصلی و فرعی آذربایجان شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..