تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت تجاری در فضا برای درآمدزایی

بی بی سی:

مسابقه فضایی شرکت‌ها در جهان برای اعزام گردشگر به فضا شروع شده است.

رقابت تجاری شرکت ها در فضا برای درآمدزاییبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی، شرکت‌های مختلف جهان برای درآمد زایی از فضا سخت مشغول رقابت هستند. این گزارش می افزاید مسابقه فضایی شرکت‌ها در جهان شروع شده است و ما شاهد تلاش‌های مختلفی برای اعزام مسافر (گردشگر) به فضا هستیم. تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌ها مشغول کار هستند و تلاش می‌کنند تعداد بیشتری از ماهواره‌ها را به فضا بفرستند. این ماهواره‌ها برای تامین بسیاری از خدماتی بکار گرفته می‌شوند که ما بر روی زمین از آنها استفاده می‌کنیم از پیش بینی هوا گرفته تا نقشه‌های مسیریابی در تلفن‌های همراه هوشمند، همه و همه به ماهواره‌ها متکی هستند. حضور در فضا عرصه‌ای هزینه بر است.

پرسش بزرگی که اکنون مطرح می‌شود این است که آیا فعالیت‌های تجاری در عرصه فضایی می‌تواند سودآوری داشته باشد؟ شرکت "ویرجین اُربیت" (Virgin Orbit) متعلق به ریچارد برانسون به تازگی هفت ماهواره دیگر را از پایگاه خود در کالیفرنیا به فضا پرتاب کرد. این اقدام چند روز پس از آغاز فروش سهام این شرکت در بازار بورس نزدک نیویورک صورت گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت تجاری در فضا برای درآمدزایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..