تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استعفای عضو شورای شهر لندن پس از افشای توئیت‌های ضداسلامی

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ایندیپندنت، فیلیپ نرمال که بین سال‌های 2020 تا 2021 شهردار منطقه لمبث (Lambeth) در جنوب لندن بود، در مجموعه‌ای از پست‌های خود در شبکه‌های اجتماعی که به تازگی افشا شده، نوشته بود: چرا برخی از زنان مسلمان مانند پنگوئن راه می‌روند؟ 

وی که عضو حزب کارگر انگلیس است مجبور شد پس از افشای این توئیت‌ها از عضویت در شورای شهر استعفا کند. شهردار سابق لمبث گفت که برای این پیام‌ها «بسیار متأسفم». وی افزود که مفتخر است که یکی از اعضای شورای بخش اوال و شهردار لمبث بوده است.

کلر هالند، رهبر گروه کارگری لمبث، گفت که از استعفای او استقبال می‌کند. هالند گفت: من عمیقاً متأسفم و شریک آسیبی هستم که در جامعه ما از این حادثه ایجاد شده است. با این حال می‌دانم که تأسف به تنهایی کافی نیست. بسیاری در جامعه ما همچنان نژادپرستی را تجربه می‌کنند و در زندگی روزمره خود در معرض تبعیض هستند.

وی افزود: ما باید کارهای زیادی برای ارتباط با جوامع اقلیت خود انجام دهیم. گوش دادن، درک کردن، و جلب اعتماد آنها از جمله این کارهاست و من کاملاً متعهد به انجام آن هستم.

هنگامی که این توئیت‌ها که به سال‌های 2011 و 2015 بازمی‌گردد در روز چهارشنبه دوباره منتشر شد، نرمال گفت: این پیام‌ها قبل از فعالیت من در حزب کارگر نوشته شده‌اند.

وی افزود: از زمانی که به عنوان عضو شورای محلی انتخاب شدم، برای برابری و علیه تبعیض جنسی، نژادپرستی، اسلام‌هراسی یا هر شکل دیگری از تبعیض مبارزه کرده‌ام.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استعفای عضو شورای شهر لندن پس از افشای توئیت‌های ضداسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..