تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاخ سعدآباد؛ لذت بردن از آخرین روزهای پاییز در طبیعت -آکا

آکاایران: کاخ سعد‌آباد یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری پایتخت است که علاوه بر ارزش تاریخی که دارد، طبیعتی زیبا دارد. به همین بهانه گشتی در طبیعت پاییزی این کاخ زدیم تا تصاویری پاییزی از این مکان را به شما تقدیم کنیم. با آکا ایران همراه باشید.

کاخ سعد‌آباد یکی از سه کاخ تهران است که گردشگرانی که به پایتخت سر می‌زنند، حتما به آن سر می‌زنند. این کاخ به ویژه مورد توجه گردشگران خارجی است و اگر به کاخ سری بزنید، حتما متوجه حضور تعداد آن‌ها خواهید شد. در ادامه با تصاویر و گزارش پاییزی آکا ایران از کاخ سعد‌آباد همراه باشید.

,کاخ سعدآباد,[categoriy] کاخ سعدآباد؛ لذت بردن از آخرین روزهای پاییز در طبیعت

کاخ سعدآباد؛ لذت بردن از آخرین روزهای پاییز در طبیعت -آکاکاخ سعدآباد

آکاایران: کاخ سعدآباد؛ لذت بردن از آخرین روزهای پاییز در طبیعت

این کاخ یکی از آخرین محل‌های اقامت خانواده پهلوی بوده است. 

,کاخ سعدآباد,[categoriy] کاخ سعدآباد؛ لذت بردن از آخرین روزهای پاییز در طبیعت

کاخ سعد‌آباد از نظر معماری، تاریخچه و اشیایی که در موزه‌های آن نگهداری می‌شوند، دارای اهمیت بالایی بوده و از این نظر یکی از ممتازترین مقاصد گردشگری در کشورمان است.

,کاخ سعدآباد,[categoriy] کاخ سعدآباد؛ لذت بردن از آخرین روزهای پاییز در طبیعت هلیکوپتر به غنیمت گرفته شده از عراق در دوران جنگ تحمیلی که رنگ استتار آن هم در هماهنگی با این محیط پاییزی به نظر می‌رسد! ,کاخ سعدآباد,[categoriy] کاخ سعدآباد؛ لذت بردن از آخرین روزهای پاییز در طبیعت

اما کاخ سعد‌آباد تنها از نظر معماری و اشیای به نمایش در آمده در آن و تاریخچه‌اش مورد توجه نیست. این کاخ طبیعتی زیبا هم دارد!

,کاخ سعدآباد,[categoriy] کاخ سعدآباد؛ لذت بردن از آخرین روزهای پاییز در طبیعت

برای مثال چنارهای این کاخ با توجه به این‌که بر خلاف چنارهای ولیعصر همیشه آب در پای آن‌ها جاری نیست و آبیاری منظمی دارند، بسیار سالم‌تر از چنارهای خیابان ولیعصر هستند.

,کاخ سعدآباد,[categoriy] کاخ سعدآباد؛ لذت بردن از آخرین روزهای پاییز در طبیعت

درختان مختلف و قدیمی این کاخ زیبایی خاصی به این کاخ بخشیده‌اند.

,کاخ سعدآباد,[categoriy] کاخ سعدآباد؛ لذت بردن از آخرین روزهای پاییز در طبیعت ,کاخ سعدآباد,[categoriy] کاخ سعدآباد؛ لذت بردن از آخرین روزهای پاییز در طبیعت ,کاخ سعدآباد,[categoriy] کاخ سعدآباد؛ لذت بردن از آخرین روزهای پاییز در طبیعت ,کاخ سعدآباد,[categoriy] کاخ سعدآباد؛ لذت بردن از آخرین روزهای پاییز در طبیعت ,کاخ سعدآباد,[categoriy] کاخ سعدآباد؛ لذت بردن از آخرین روزهای پاییز در طبیعت ,کاخ سعدآباد,[categoriy] کاخ سعدآباد؛ لذت بردن از آخرین روزهای پاییز در طبیعت ,کاخ سعدآباد,[categoriy] کاخ سعدآباد؛ لذت بردن از آخرین روزهای پاییز در طبیعت ,کاخ سعدآباد,[categoriy] کاخ سعدآباد؛ لذت بردن از آخرین روزهای پاییز در طبیعت ,کاخ سعدآباد,[categoriy] کاخ سعدآباد؛ لذت بردن از آخرین روزهای پاییز در طبیعت ,کاخ سعدآباد,[categoriy] کاخ سعدآباد؛ لذت بردن از آخرین روزهای پاییز در طبیعت ,کاخ سعدآباد,[categoriy] کاخ سعدآباد؛ لذت بردن از آخرین روزهای پاییز در طبیعت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاخ سعدآباد؛ لذت بردن از آخرین روزهای پاییز در طبیعت -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..