تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادی بیان در دنیای غرب نخ‌نما شده است

همدان- خبرنگار کیهان:

ناصر قوامی‌مشفق در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز دشمن دست به جنگ «روایت‌ها» با هدف تحریف واقعیت‌ها زده است افزود: خط تحریف باعث شده تا نقاط قوت طی 40 سال دیده نشود و تنها راه مقابله در برابر تحریف‌های صورت گرفته، جهاد تبیین است. وی با تاکید بر اینکه رسانه‌های انقلابی وظیفه دارند تا در خط مقدم جبهه تحریف‌ها باشند عنوان کرد: همه رسانه‌ها وظیفه دارند با قرار گرفتن در جبهه تراز انقلاب اسلامی از اهداف اسلام، نظام و رهبری دفاع کنند زیرا رسانه کارش دفاع از مظلوم است.

لازم به ذکر است در این جلسه به مناسبت فرا رسیدن ۲۱ دی ماه سالروز شهادت«‌غلامرضا رهبر» که به عنوان روز بسیج رسانه نامگذاری شده از تمثال

۱۳ شهید والامقام رسانه‌ای استان رونمایی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادی بیان در دنیای غرب نخ‌نما شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..