تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام عجیب فرهاد مجیدی علیه برادرش

اقدام عجیب فرهاد مجیدی علیه برادرش

تیم فوتبال استقلال در حالی برای برگزاری آخرین دیدار نیم فصل خود عازم مسجد سلیمان شد که فرزاد مجیدی دستیار فرهاد کاروان این تیم را همراهی نکرد و این در حالی است که در روزهای اخیر هم مجیدی در تمرینات آبی پوشان حضور نداشت.

فرهاد مجیدی که پیش از این هم فرهاد را به دلیل بی انضباطی جریمه و در حدود دو هفته از حضور در تمرین ممانعت کرده بود، برای دومین بار برادرش را به دلیل آنچه بی انضباطی گفته می‌شود جریمه و از همراهی تیمش محروم کرد تا بار دیگر نشان بدهد برای حفظ نظم تیمی با هیچ یک از اعضای تیمش شوخی ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام عجیب فرهاد مجیدی علیه برادرش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..