تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: پکیج جدید هامان برای BMW M2

تیونینگ خودرو یکی از جذاب‌ترین اقدامات پس از خرید آن به شمار می‌آید. هامان، تیونر مشهور آلمانی، دست به تغییر و تحول عظیم هم در ظاهر و هم در عملکرد مدل M2 شرکت بی‌ام‌و زده است.

یکی از بزرگ‌ترین تیونرهای بی‌ام‌و در جهان، هامان (Hamann)، آخرین بسته بروزرسانی شده خود را برای بی‌ام‌و M2 عرضه کرده است. کوچک‌ترین خودروی اسپرت باواریایی‌ها، محبوب‌ترین خودروی آن‌ها نیز محسوب می‌شود. بر اساس استانداردهای سری دوم خودروهای شرکت BMW؛ مدل M2 کوچک‌ترین، سبک‌ترین و چابک‌ترین خودروی سری M است. به همین دلیل است که این مدل دارای طرفداران بسیاری است و مدل پایه آن که از سوی شرکت عرضه می‌شود، نمی‌تواند خواسته‌های مشتریان را به‌طور کامل برطرف کند. در عین حال، این بدین معنی نیست که هامان نتواند بهبود عملکردی و ظاهری مناسب در این خودرو ایجاد کند.

کیت بدنه جدید که شامل اسپویلر لبه جلویی خودرو، رکاب‌های طرفین، دیفیوزر عقب و باله عقب می‌شود به M2 اضافه شده است تا قابلیت‌های آئرودینامیکی این خودرو افزایش یابد و ظاهر فریبنده‌تری داشته باشد. البته لازم به ذکر است که قطعات این کیت بدنه جدید از فیبر کربن ساخته شده است که موجب سبک شدن وزن کلی قطعات کیت بدنه می‌شود.

پکیج جدید هامان برای BMW M2

هامان برای بی‌ام‌و M2، یک مجموعه جدید از رینگ و سیستم اگزوز ضد زنگ در نظر گرفته است. خروجی اگزوز بنا به سلیقه شما می‌تواند از جنس فیبر کربن یا از جنس معمول پیش‌فرض باشد. اگر می‌خواهید کمی ظاهر سنتی به خودرو بدهید، می‌توانید رنگ‌های نقره‌ای استاندارد یا مشکی سفارش دهید. نه‌تنها خروجی اگزوز و رنگ خودرو را می‌توانید به‌صورت دلخواه انتخاب کنید بلکه صدای خروجی اگزوز را نیز می‌توانید تعیین کنید.

پکیج جدید هامان برای BMW M2

این تیونر آلمانی با بازسازی جدید پیشرانه M2، قدرتی خارق‌العاده به این خودرو بخشیده است. پیشرانه این خودرو از نوع ۳ لیتری توربوشارژ شده i6 است که ۴۲۰ اسب بخار توان و ۳۹۰ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. این میزان توان نسبت به توان ۳۶۵ اسب بخاری و گشتاور ۳۴۳ پوند فوتی مدل پایه، جهشی عظیم محسوب می‌شود و این عمل موجب بهبود چشمگیری عملکرد خودرو می‌شود.

هامان مدت‌ها است تیون مدل‌های مختلف شرکت بی‌ام‌و را بر عهده دارد. در صورتی که صاحب خودروی BMW M2 هستید و انتظارتان از این خودرو کمی افزایش یافته است، پکیج هامان می‌تواند پاسخگوی خواسته‌های شما باشد.

پکیج جدید هامان برای BMW M2 پکیج جدید هامان برای BMW M2 پکیج جدید هامان برای BMW M2 پکیج جدید هامان برای BMW M2 پکیج جدید هامان برای BMW M2

در ادامه ویدیویی از بی‌ام‌و M2 با بسته جدید هامان آورده شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: پکیج جدید هامان برای BMW M2»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..