تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare برای PS4 – نسخه Highspeed33

4.3/5 - (26 امتیاز)

برگشت بخش داستانی در بازی Call of Duty Modern Warfare به خودی خود خبر خوبی است. درست است که بلک آپس ۴ یعنی نسخه سال گذشته سری با وجود حذف این بخش کماکان به‌لطف داشتن قسمت چندنفره جذاب و همینطور حالت‌هایی مثل بلک‌اوت توانست اثر موفقی باشد، اما هرچه که باشد و هرچقدر هم که قسمت چندنفره بازی‌های این مجموعه را دوست داشته باشیم، کالاف دیوتی یکی از آن دست بازی‌های شوتر اول‌شخص به‌حساب می‌آید که در نسخه‌های مختلفش موفق شده داستان‌های خیلی خوبی هم برای‌مان روایت کند و از آن مهم‌تر شخصیت‌های دوست‌داشتنی زیادی از کاپیتان پرایس گرفته تا سوپ مک‌تاویش، گوست و خیلی‌های دیگر را به کاراکتر‌های محبوبی برای خیلی‌ها بدل سازد.

Call of Duty Modern Warfare PS4-Highspeed33

v1.45; ID: CUSA08829 + All DLC Pack

دانلود-بازی-Call-of-Duty-Modern-Warfare-ps4

اما مهم‌تر از برگشت بخش داستانی در مدرن وارفر ۲۰۱۹، این است که اینفینیتی وارد تا حد خیلی زیادی به تمام وعده‌هایی که برای این قسمت از بازی داده بود عمل کرده و در نتیجه روایتی را شاهد هستیم که شاید به اندازه دو نسخه اول سه‌گانه اصلی مدرن وارفر مراحل جادویی و شگفت‌انگیزی نداشته باشد، اما چند سر و گردن بالاتر از قسمت داستانی نسخه‌هایی که بعد از این بازی‌ها از مجموعه ساخته شدند قرار می‌گیرد.

داستان بازی Call of Duty Modern Warfare از جایی آغاز می‌شود که گروهی از سرباز‌ها با حضور نیرویی از CIA به اسم الکس، به منطقه‌ای نفوذ می‌کنند تا گاز‌های شیمیایی کشنده‌ای را که در آن نگه‌داری می‌شوند به‌دست بیاورند. اما این حمله با ورود دشمنانی ناشناس ناکام می‌ماند و گاز‌ها هم به‌دست آن نیرو‌ها می‌افتند. در ادامه فرمانده نیرو‌های آمریکایی، از یک چهره آشنا و بسیار محبوب یعنی کاپیتان پرایس خودمان برای پیدا کردن این گاز‌های کشنده که تهدیدی جدی به‌حساب می‌آیند، کمک می‌خواهد و از اینجا به بعد شاهد آغاز رسمی ماجراهای داستانی بازی هستیم.

چیزی که بیشتر از همه در مورد کمپین داستانی مدرن وارفر ۲۰۱۹ دوست داشتم، روایتی تاریک و واقع‌گرایانه از جنگ است که در آن شاهد هستیم. راستش را بخواهید، بازی‌های شوتر جنگی خیلی راحت می‌توانند درگیر کلیشه‌های نبرد خیر و شری شوند که بارها و بارها در بازی‌ها و فیلم‌های مختلفی آن را دیده‌ایم و همیشه یک جناح خیر با یک جناح تاریک و شر روبه‌رو می‌شود و نتیجه نهایی هم که از همان ابتدا قابل حدس است. اما خب بازی Call of Duty Modern Warfare تلاش خیلی زیادی کرده تا بتواند از این کلیشه‌ها، فاصله بگیرد و به‌جای آن نشان بدهد که در یک جنگ بی‌رحم که فاصله بین مرگ و زندگی در آن به اندازه مدت زمان لازم برای شلیک یک گلوله است، هیچ‌کس معصوم و عاری از گناه نیست و در مواقع لازم همه برای بقا، باید روی یک سری اصول اخلاقی پا بگذارند.

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

*/ ]]> تصاویر-بازی-Call-of-Duty-Modern-Warfare-ps4 تصاویر-بازی-Call-of-Duty-Modern-Warfare-ps4 تصاویر-بازی-Call-of-Duty-Modern-Warfare-ps4 تصاویر-بازی-Call-of-Duty-Modern-Warfare-ps4 تصاویر-بازی-Call-of-Duty-Modern-Warfare-ps4 تصاویر-بازی-Call-of-Duty-Modern-Warfare-ps4 info

Experience a visceral Campaign or assemble your team in the ultimate online playground with multiple Special Ops challenges, a mix of Multiplayer maps and modes and the franchise’s premiere Battle Pass system.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare برای PS4 – نسخه Highspeed33»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..