تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم با تکیه بر قدرت ایمان در برابر نقشه‌های دشمن ایستادگی کردند

آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر کرمانشاه با اشاره به دیدار ویدئو کنفرانسی مقام معظم رهبری با مردم قم، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با تکیه بر قدرت ایمان و اسلام و با غیرت دینی خود همواره در برابر نقش‌های دشمنان ایستادگی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: آمریکا از زمان تشکیل انقلاب اسلامی با انجام اقداماتی همچون حمله نظامی به طبس، جنگ تحمیلی، حمایت از منافقین و وضع تحریم اقتصادی سعی در شکست جمهوری اسلامی دارد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: همواره نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا با شکست روبه‌رو شده است و این اسلام ناب است که به ما قدرت می‌دهد و امام راحل فرمودند آمریکا از اسلام سیلی خورده است و باید در حفظ این مسیر تلاش کنیم.

آیت‌الله علما اظهار کرد: تبیین مبانی انقلاب اسلامی برای نسل جدید ضروری است چرا که این مبانی در زمان‌های موجب پیروزی انقلاب در زمان‌های مختلف مانند جنگ تحمیلی شده است.

وی بیان کرد: حفظ و تقویت روحیه و غیرت دینی مورد تأکید مقام معظم رهبری است و این مفاهیم اسلامی و غیرت دینی موجب شد تا خانواده‌ها فرزندان خود را برای حفظ ارزش‌های دینی به جبهه‌های نبرد اعزام کنند.

وی به فرارسیدن وفات حضرت ام‌البنین اشاره کرد و گفت: این روز به نام مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده و همه وظیفه داریم تا به خانواده شهدا سرکشی کرده و از آنان دلجویی کنیم، زیرا حق بزرگی به گردن همه دارند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم با تکیه بر قدرت ایمان در برابر نقشه‌های دشمن ایستادگی کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..